Sommarens konsärer,festivaler!!!
OK nu vill jag höra om alla era konsär och festival minnen från sommaren 07. ^^
Vad var du på ? och vad missade du? vad var bäst? någon besvikelse? jag vill veta allt! ;)
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Jag missade allt… :( Åkte till Island och jobbade i början av sommaren, så blev ingen av de festivalerna jag tänkt åka på..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag missade också allt! har jobbat mycket i sommar sen var jag i tjeckien i mitten till slutet av juli så.. ja det var väl det mesta som hände för mig. får ta igen det nästa år :D synd att swedenrock ska vara så satans dyr bara :(

missade med allt =/ bara rix fm festivalen, senare spelade The Sounds, och det var graatis, men hur kul är Rix Fms låtar allltså x')

jag var på malmöfestivalen med mitt ex 2 dagar innan ja skulle åka till folkhögsskolan i norrland jag går på. och vi kollade på urdålig musik, för vi orkade inte gå till mölleplatsen, och när vi skulle åka hem så grät jag massor.
en roligare sak var när jag såg mustasch i helsingborg med en kompis. så sjukt roligt! :D
mycket mer än så har ja inte o berätta.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
kör lite på årets höjdpunkter hittills. Killswitch engage i januari var ruskigt bra, dom ska spela nu i oktober igen, ett tips till alla!
Billy Talent i början av mars på arenan, mkt trevligt!
Raised Fist mitten av mars, brutalt bra!
Fallout Boy nångång i mars, helt okej spelning!
AFI, 12:e maj arenan BRA!
Bandit metalfest, minns inte vilket datum det var men bla Clawfinger spelade, som var grymt bra.
Pier Pressure, såg i princip alla banden men såklart var ju höjdpunkten för mig Less Than Jake som jag såg för 10 :e ggn *jubileum* :)
Metallica stadion, förvånansvärt bra :)
Kommande: Killswitch engage, Gorilla Biscuits!!!, Comeback kid, Enter Shikari. Hösten blir nog rätt trevlig oxo!

#5 hejsanhoppsan va du åker ;O haha, hut mkt har du lagt ut på konserter ? :O :P
#1-3 oj vad ni jobbar! men..man kan inte göra allt :)
#5 wow vad du hunnit med!! och mer ska det bli :)
jag visste inte att Fallout Boy haft konsär det missade jag :/
men du missade metaltawn..el? (kanske inte intres) less then jake spelning tycker jag ochså var ricktigt bra (1:e ggn jag såg dom)
Metallica- vågade inte gå på det. inget band jag skille villja se live
#6, det blir många tusenlappar perår :) oftast en festival utomlands oxo.
#8, jorå, dom spelade på arenan, det var ganska bra, inte det bästa jag sett i liveväg men bra.
Var inte så intresserad av metal town, särskilt efter eftersom stone sour ställde in =) Och ja, less than jake var bäst, som vanligt. av 10 års konsert och festivalbesökande så har inget band mätt upp dom i liveväg :)

haha okej ;D
jag hade planer på roskilde, är glad att jag inte åkte.
#11 Varför då? Hade också lite planer på det först..
Mvh Alex
Värd för Ridsport

detta har jag varit på sen jag fick sommarlov
Moshpit Open 2007
26/05/07 Nykvarn
Marionette + Melek mm
19/06/07 Göteborg
Pier Pressure 2007
01/07/07 Göteborg
Far Above + Fakie For Nothing
04/07/07 Malmö
Lackarmé
21/07/07 Trollhättan
Festival 0413
11/08/07 Eslöv
A Good Reason + Break Your Frame mm
18/08/07 Färgelanda
Har varit på Dir En Grey, 7:e augusti, bästa dagen EVER
Helena
#12, för att nog är det kul med lera en dag men inte 7 ;)
ja alex, när jag var där 04, så regnade det 8 av 9 dagar. i år regnade det ännu värre. och det är iiiiinte kul. :P
Aha… Nej lät inte så kul kanske.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Bara vart på en, pier pressure x] de va naajs <33
Och imorrn ska vi på Björn rosenström x'D Syster tvingar me :P
nej alex. eller jo, det är kul när man väl kommer hem, för då minns man ju bara det roliga, inte att det är kallt och blött överallt. men att 5000 pers åkte hem dagen efter att festivalen öppnade i år, säger en del ;)
Snart blir det Swedenrock kryssning också :D
Ok. Nu vare då Pier pressure och igår Björn rosenström :D DEt va fett najs bara att det va typ bara fulla pers över 18 x'D
Stog länst fram peta på björn o gitarristen dreggel. haha

Linkin Park konserten måste varit mitt minne. I globen