Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 524 ggr
komkoma
0

Festivalsommar 2014

Snart är set dags för sommarens alla festivaler att dra igåg! Vad har du för planer? Vad vill du se i sommar? Kanske har du redan bokat biljett eller så sitter du och kollar lineupen på alla desaa olika festivaler, och vet inte HUR du ska kunna välja :)

komkoma
0

Kom igen? Är det ingen som ska iväg på något?! Själv bokade jag och min kompis biljetter till reading festival i augusti som hålls strax utanför london. Det blir andra gg för mig nu. Soooo exited!

Cireea
0

Tyvärr jobbar jag hela sommaren så någon festival blir det inte. Däremot är det Åsele Marknad här (norrlands största folkfest, så att säga) och då kommer det ju artister hit så något sånt lär det bli istället 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

komkoma
0

Stackarn. Ingen sommar utan festival ju! ;)

Cireea
0

Ja verkligen! Känns skittrist att jobba men jag får ju pengar, det är väl alltid någon tröst!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

komkoma
0

Truth! Jobbar själv hela sommaren fram till v34 så kommer inte bli så mkt annat än jist festivalen för mig i år. Men gött med cashflow (y)

[Oceansoul]
0

Vill till Rockstad Falun aka. Sabaton Open Air men har inte råd eller tid med det denna sommar :(

Moalinn
0

Vill till Bråvalla men jag jobbar, dessutom har jag inte råd. Får sattsa till nästa år istället 😃

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Saga85
0

Det blir festival för mig i sommar - Norbergfestivalen.  Var inte tänkt så, satt och velade (pengar, pengar, dessa avsaknaden av pengar). Men fick idag besked att jag kommer att få tillbaka pengar från radiotjänst, så plötsligt fick jag råd 😃