Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 769 ggr
Cireea
0

Drömkonsert?

Har ni ett band/en grupp/artist som ni absolut vill se men som ni inte fått en chans att se? Till exempel så kanske gruppen/bandet/artisten aldrig kommit till Sverige och har inga planer på det heller och därför har ni inte kunnat gå på en konsert.

Har ni någon drömkonsert som ni vill gå på? Vilka/Vem är det du vill se? 

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Nelly12
1

Bastille! Helt självklart! Fast dom var ju i Sverige för inte så länge sen, men kunde inte gå då. :(

⠀instagram @drawing_ella

Cireea
0

BIGBANG! 😍Jag önskar och hoppas att jag får en chans att gå på en av deras konserter.

Moalinn
1

Linkin Park. De var här 2011 tror jag, men det var tider då jag inte hade lust att gå själv på konserter så tyvärr missade jag dem. Men skulle göra vad som helst för att få se dem live då de har varit med mig i väldigt många år!

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

[Oceansoul]
1

Jag har sett mitt favoritband 5 gånger och även Howard Shore som var fantastisk. 

Howard Shore dirigera musik från Hobbit-filmerna skulle nog ligga i topp. 

Annars Led Zeppelin hade jag gärna se men föddes alldeles för sent, Christina Aguilera tycker jag ska dra ut på turné snart också. Hann inte se Nightwish med Tarja Turunen :(

KaiPon
0

Alice Nine, SuG, the GazettE… Dom kommer typ aldrig till Sverige. 😕 Skulle älska att få höra Alice Nine's Mirror Ball (Piano Version) live. 😍

Oh, och Distraught Overlord. Dom skulle till Sverige, men ställde in den showen, och 2010 disbandade dom. 😕

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

Dvärg_gurami
0

Ojojojojo det finns många! Skulle vilja se vissa band igen som jag sett förut, men om jag ska välja någon jag aldrig sett får jag nog säga Fall Out Boy och Robbie Williams.
Robbie har jag velat se ända sedan jag var liten, och även om jag inte direkt lyssnar på honom så skulle jag vilja gå på en utav hans konserter. Fall Out Boy var typ dem som fick mig att bli RIKTIGT intresserad av musik. Tack till dem jag lyssnar på det jag gör idag tror jag. Även om jag inte tycker om dem lika mycket idag så skulle det vara en slags dröm att se dem :).

"One day your life will flash before your eyes, make sure it is worth watching"

- Gerard Way

angelicaelice
1

Of Mice & Men!! dem var nyligen här i Sverige på bråvalla, men hade inte tid eller pengar till att gå :/

KaiPon
0

Sen skulle jag gärna vilja se Epic Rap Battles of HISTORY live.

[velvetmorning]1
0

Drömkonserten vore ju om David Bowie dök upp på min lilla födelsedagssoaré nästa vecka och dansade upp ur tårtan och liksom "You got crazy legs, you got amazing head, You got rings on your fingers and your hair's hot red!!!"  😭❤️

Cireea
0

C-Clown. 😍

Det finns så många som jag skulle vilja se men aldrig fått chansen till, får hålla tummarna att jag NÅGON GÅNG får en chans.

brandys_blogg_se
0

Så kommer jag med min omöjliga önskan… Vill så gärna gå på en Michael Jackson konsert men jag föddes för sent och nu är han död 😭🌺
 Fick reda på för någon dag sedan att min mamma var och såg honom i Göteborg 1997. Går inte att beskriva med ord hur avis jag är 😭

KaiPon
0

Ja, skulle vilja se Aaliyah, men det kommer aldrig gå, då hon dog 2001. 😭

[Cvhruig]
0

Vart börjar jag? >.<

2NE1, NU'EST och Sistar är mina absoluta favoritgrupper, så självklart vill jag se dem. Och YG/SM Family konsert hade ju varit för häftigt.. *o*

Känns lite lite, så några fler jag vill se av olika anledningar: B.A.P, Bigbang, SHINee, Girl's Day, Akdong Musician, Ailee, EXO m.m. ^^

Cireea
0

Puttar!

miine
1

Avicii självklart!

Tessan01
0

Avicii och The Fooo 😍