Musik iFokus

Musik

Etikettoff-topic
Läst 977 ggr
Cireea
0

Nattugglornas tråd

Är det verkligen bara jag som är vaken nu och lyssnar på en massa go' musik på Spotify? 😍

Btw, välkommen till Nattugglornas tråd 👋

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

HO HO? 😂

Jag är verkligen helt ensam här…😭

wingren
0

icke sa nicke! Just nu lite nostalgi -Kent

Cireea
0

Vilken tur! 😃

Kent var det längesen jag lyssnade på faktiskt, måste nog köra lite Kent jag med!

wingren
0

Gör så! Tycker bäst om deras gamla låtar, B-sidor är helt klart bästa albumet ;)

Cireea
0

Kärleken väntar 😍2002 , ååååh! ❤️

wingren
0

Socker, Elever, Pojken med hålet i handen, Längtan skala 1-3, Livrädd med stil, Frank. Finns sååå många bra låtar x)

Cireea
0

Gud man kastas tillbaka i minnen när man lyssnar på dom äldre låtarna. Fan vad gammal jag känner mig 😂

wingren
0

Verkligen! Nästan så man vart med om för mycket asså, känner mig som 80 xD

Cireea
0

Hahah ja ungefär så! 😂

Min syster som är tre år yngre än mig ska gå till skolan imorgon (börjar år två i gymnasiet) och det känns grymt konstigt att jag inte längre går i skola 😂Konstigt på ett bra sätt såklart men jag kan inte hjälpa att tänka "Jag har gått ut. Jag fyller 20. Vad hände med min barndom?!" 

wingren
0

Min lillasyster börjar tvåan på gymnasiet på onsdag xD haha, lustigt. Dock fyller jag 22 :S (psst, don't tell anyone :o). Dock känner jag mig både som 14 och 80 om vartannat ^^, mina föräldrar hade hus, ett barn och mig på väg i min ålder, vad fasen har jag åstadkommit liksom x')

Cireea
0

Ja men är ju i isch samma ålder iaf 😎Känner ungefär som dig alltså .. med vissa känner man sig ung och galen medan andra går mig att känna mig..som en pensionär eller något 😂

wingren
0

haha aa. Jag lever som sambo och många av mina vänner med, jag går ut o festar så fort jag får chansen medan de går hem kl 23 när de väl går ut sisådär en gång varannan månad ^^, Medan jag på jobbet pratar om handarbete och hur man gör kalopps på bästa vis x')

Cireea
0

ååh klockan 11 ?! Jag slutar aldrig före två om jag så är ensam 😂

Pumpar min Ipod med massa bra musik ❤️

wingren
0

Ne dem är lite… ihopväxta x) tyvärr!

Och nu är det dags för mig att gå natta runda med hunden och sen sova :) Godnatt med dig!

Cireea
0

Synd 😕När man väl kommer ut borde man ta vara på tiden! 

Gör så, ska lägga mig och lyssna på musik nu när min Ipod är bombad med ny musik 🎧Godnatt!