Illuminati Dödade Michael Jackson
Illuminati dödade Michael Jackson
Se Videon och bilda er en egen uppfattning.
De flesta som jobbar åt Illuminati blir mer eller mindre slavar för deras syfte endast är att dra in pengar till denna Bank elit.
Michael Jackson blev redan som liten slav under hans pappas vilja och mycket tyder på att hans pappa gjorde deal med Illuminati att han skulle bli den stora pop iconen.
Michael Jackson såg igenom illuminati spelet och vägrade samarbeta sägs det där av han skrev låten "they dont care about us" och efter detta började man att förstöra hans karriär med pedofili anklagelser.
När man är så stor som michael jackson var är man beroende av många människor runt sig för att leva och detta kan bli ett stort hot om nån vill ta koll på en, han sade själv de är efter mig de är efter mig, och Jacksons syster La toya sa själv de dödade honom, dock vågade hon inte säga vilka.
Michael Jackson hade mycket kärlek och omtanke i sina texter och detta vill inte Illuminati ha då de vill ha Sex,fame drama budskap mera.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Michael Jackson why Illuminati killed him #1 Video
Michael Jackson why Illuminati killed him 2# Video
Michael Jackson why Illuminati killed him 3# Video
DANGEROUS varför kalalde Michael Jackson sitt omslag för Dangerous?
På omslaget kan vi se massa symbolism bla att Världen är upp o ner och en stormaskin (musik insustrin?)
Kan ni se det Allseende ögat på omslaget till höger nedrekant?
Där kan vi med se Michael Jackson som ett barn kommer ur en cirkel i en båt som början ifrån vänster kant på omslaget.
symbolism hans oskud tagits ifrån honom?
Detta omslag skall innehålla massa symbolism om Michael Jacksons liv och vilka krafter som han visste han han slogs emot (illuminati).
Michael Jackson var en produkt av denna Elit skapad att tjäna pengar på där av hans faders demoniska vrede att slå dem som barn för att kunna bara prestera.

Mycket intressant. Har väckt massa nya tankegångar hos mig kan jag lova.