Musik iFokus

Musik

Etikettoff-topic
Läst 819 ggr
Saga85
2

OT- Idag är jag glad för...

…att jag kom in på grundlärarprogrammet med inriktning arbete i fritidshem - musik! Och så vann jag på en skraplott (iof bara 10 kr på en tianlott). Köpte lotten på väg hem och tänkte "om jag vinner på denna betyder det att jag kommit in".

Vad är ni glada för idag?

Cireea
2

Grattis! Vad roligt att höra 😃

Idag är jag glad för att jag köpt massor av nya saker till mina hamstrar 🙂Gjorde av med en hel del pengar, vilket är logiskt med tanke på hur många dom är, men det var värt varenda krona. 🙂Sen är jag glad för att det fortfarande är varmt här och vattnet i poolen är 23 grader varmt, blir nog ett dopp senare idag! 😎

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Tessan01
2

Grattis! =) Idag är jag glad för att: Saga kom in på grundlärarprogammet, och att Kaosarns hamstrar fick nya saker, och förhoppningsvis är nöjda =) Har väl inte än fått höra något bra, men mina hamstrar kommer få bo i en större bur i runt den 13-14 augusti =) det är dom säkert glada över ;)

[TooLoover]
0

Grattis!

Idag är jag glad för att…

Att jag inte har ätit något onyttigt på en vecka + att jag har tränat!:)

Cireea
0

Idag är jag glad för att jag tingat en valp! 😍

[TooLoover]
0

#4 Åh! Vad är det för en ras? :) Va roligt!

Cireea
0

#5 En blandras, mamman är labrador och pappan är labrador/golden och stövare. Dock är dom mest labrador, vilket syns på dom 😍

Tessan01
0

#4 #6 Neee! Nu blir jag avis  🐶

Cireea
0

#7 Dom är hur söta som helst men vi väntar givetvis med att välja specifik valp tills dom är lite äldre 😍Ska bli så roligt med en större hund hos oss

Tessan01
0

#8🤫Det hälper inte att du säger dom är söta 😉 xD Alltid velat ha hund, men mamma tycker jag är för ung ( är 13 ) 🤔

Cireea
0

#9 Haha förlåt 😎Jag vet precis hur det känns för jag hade det likadant. Köpte min första hund bara några månader efter jag fyllt 18.

Tessan01
0

#10 Haha ingen fara 🙂Jag har pratat med mamma, och hon sa att jag kan  kanske på en vovve när jag är 15, så kanske bara 2 år kvar. Annars 5 😮Nåja tiden går fort, hoppas vi ^^

Moalinn
1

Idag är jag lite extra glad för mina vänner Odd och Michael även om de bor några mil bort. 🤗

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Cireea
1

Idag är jag glad för att livet känns perfekt just nu 🙂Har så mycket att se fram emot att jag spricker av glädje!

nottheonly
1

Idag är jag glad för att jag har varit på Harry Potter The Exhibition i Norrköping 😃