Sommarens plåga?
Villken/villka låtar tror ni blir sommarens plåga?
Ni vet dom som spelas på radion hela sommaren och som man får ont i huvet bara man tänker på när sommaren är slut!!!
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Sj, tror jsg markoolios låt " ingen sommar utan regy" sjunger redan med varge gång jag hör den (NOOO)

……dunka mig gul och blå kanske? :P

#2 Dom sa på radion att det skulle bli en ny sommarplåga…. Men jag har inte hört den! Fast titel låter som en plåga :S

3# jo hahahha. låter mer som nån typ av låt som markoolio gör innan VM typ.. haha
Fågeln Roger tänkte jag svara, men den är ju inte så "inne" längre så jag vet inte, tror inte det.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#5 inte inne?! isf är vi gbgare lite efterblivna, alla sjunger den hela tiden, haha. och den är en plåga. fast jag tkr det är kul när han blir skjuten (A)
#6 Hahaha jo den är väl lite inne men här klassas man som seg om man lyssnar på den nu och inte för någon månad sedan. ;)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#5 fågeln Roger? aldrig hört talas om
Jag har bara lyssnat på ipoden som till större delen består av Håkan Hellström låtar, så har 0 koll 8)

alla schlager plågor och deras efterföljare.
Usch, jag blir redan plågad av Sonja Aldens "för att du finns, för att du kan, oooooooooo, lalala…" jä*la weilande (eller hur man nu stavar det)
Men den är ganska bra när man inte hört den på ett tag…
Tycker de ska spela Svantes låt mer, den tycker jag var mysig!! Men så var jag ju med de andra 2 i landet som tyckte om Björn Kjellman ifjol också…. så det kan man kanske inte förvänta sig…

usch.. skulle tro att det blir
markoolio - ingen sommar utan reggae
som blir årets plåga
blä
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

jag kom nyss på att hon som gör dunka mig gul och blå har gått i min klass. sitter o är småchockad faktiskt.

lisette: Hah vaa? Kom du på det nu?
i vilken klass då? :P

Min dotter hoppas att What´s Up´s Go Girl kan bli en sommarplåga *ler*. Och det skulle vara jätte kul….

benjy, japp, satt o kollade på videon o inser helt plötsligt att det är bara en tjockare frida. samma klass 4-6 o parallell 7-9.

markolios ingen sommar utan reggae helt klart, fast själv gillar jag den inte alls.
Usch! Markoolios låt är helt hemsk ;P Hatade den efter första gången jag hört den :P
/ Sara & Casper

det blir nog ngn ny Cascada-låt xD, hahah, vilka sommarplågor asså 
/Lina

Det blir nog Frida - Dunka mig gul och blå…
Hatar den låten 

eller ingen sommar utan raggae >_<

den är tamejfan ådlig för att vara en markooliolåt
då är det riktigt illa!!!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Lucky twice - lucky

Markoolios hemska dåliga kassa låt. URK. till och med boten anna är bättre . :(

för att sticka ut, ja tyker fan markoolios låt e skön:P Dock väääldigt uttjatad

markolio lätt ;P
tycker att det är så skönt att dom slutat spela markoolios låt på radion nu :D