Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 443 ggr
ilenna90
0

Tyrol

Är det någon som varit på konsert på Tyrol i stockholm? Hur är lokalen isåfall? :)

Moalinn
0

Den är trevlig c:

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

Internet försvann men jag hann trycka på publicera, problemet var att inte ens hälften kom med haha! Men men.

Vad vill du veta? Det är en väldigt trevlig lokal, eller restaurang. Inte jättestort men inte jättelitet heller, ganska lagom. :)

Vem spelar? 😃

Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
0

haha taskigt när det blir så! ;D

Okej :D Jag har varit på Debaser slussen och fryshusets klubben tidigare och dom ställena är ju rätt små. Tyrol är större än dom eller?
Tänkte mest på hur stort det var och ifall det är nån övervåning eller så - är liksom trist om man köper ståplats och hamnar så långt ifrån scenen ;D

Black veil brides :D

Moalinn
0

Har bara varit på Klubben av de två och Tyrol är större än Klubben men själva golvet är inte jättestort. Större än Klubben, ja. Har många klubbar och arenor i mitt huvud så kan säkert blanda ihop det hela. "Balkong" tror jag inte att det fanns (kan ha fel) förutom baren och sådant som fanns lite högre upp. Det är såpass litet att om du hamnar längst bak så kommer du ändå vara nära scenen. Beror väl på vad man jämför med också. Annars får du vara lite våldsam och tränga dig fram, alltid lika roligt 😃

Det finns bara ståplatser att köpa så du får vara där tidigt ;) Nämen jag var på Vans Off The Wall förra året och då kom vi dit 30 min innan insläpp med ändå en hel del folk i kön men väldigt många stack upp på sidorna, restaurang, baren och liknande så vi hamnade i princip längst fram. 

Så det är ingen panik. Det är en trevlig lokal förutom att det då finns bar och grejer. Har man otur så får man minst en öl över sig, haha.

Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
0

åh men då låter det bra ändå 8D - det där med att man ändå är långt fram om man skulle hamna längst bak ;D
Köade runt 4,5 timmar innan insläpp förra året men då fanns det dom som hade vip-biljetter och kom in innan så man kom tyvärr rätt långt bak fast man var långt fram i kön -.-
tack för dina svar! :)