Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 5599 ggr
Calcifer
0

Fryshuset klubben?

Ska se Gerard Way på Fryshuset klubben i frebruari. Har tidigare sett MCR på arenan. Är det någon skillnad? Vad är skillnaden? Vart fasiken kan man hitta någon slags bild på hur lokalen ser ut? Står nämligen att jag har ståplats nr xxx, men ståplatser… hur kan de vara numrerade? Har googlat, har varit inne på deras hemsida, på ticnets hemsida, på fryshusets fb, men ingenstans hittar jag någon bra info om vad det egentligen är för ställe och hur det ser ut.

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Moalinn
0

Nej, det finns inga nummer. Klubben är en liten version av arenan helt enkelt. Tror att det finns balkong också om jag inte minns helt fel. Finns inget att oroa sig för. :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Moalinn
0

Bild
Så ser det ut. Lite mer folk längre bak men annars är det inte så mycket större.

Det är i samma byggnad, samma ingång och allt. Bara att det ligger längst ner, inte upp för trappor som det gör till arenan. Och så är det då lite mindre, vilket är självklart då det är en klubb och inte arena. 😃

Medarbetare på Djurfoto

Calcifer
0

Sjukt skönt! Glad att det är mindre för jag ids inte köa som en idiot och har social fobi så står gärna längst bak och dansar som en idiot utan att behöva kikare för att se honom. Tack för bild!

"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"

Moalinn
0

Kikaren kan du lämna hemma!

När jag var där stod jag först ganska så långt fram till höger, när alla fangirls tryckte på så kunde jag kliva på kravallstaketet liksom. Men jag fick panik just för att dessa idioter till folk (förlåt men jag klarar inte fangirls haha) knödde för absolut ingenting så jag trängde mig bakåt och mer åt mitten, spelade ingen roll hur långt bak jag kom för jag såg lika bra ändå haha. Det var lugnare men det var ändå inte lugnt 😃

De två gånger jag varit på fryshuset har det varit några personer som delat ut nummer, könummer typ. Vilket är sjukt praktiskt för då kan man gå dit, ta ett nummer och sen sticka igen (man kan till exempel gå tillbaka till hotellrummet och sova, det gjorde jag) för att komma tillbaka ungefär en timme innan insläpp. Det är inget som fryshuset själv arrangerar utan det är trevliga folk som tänker på annat folk som fixar det. Värt att kolla upp när du väl är där.

Medarbetare på Djurfoto

ilenna90
0

jag var på min Första konsert på fryshuset (klubben) förra året och jag blev också fundersam över det där med nummer på biljetten haha. Låter ju liksom helknäppt med numrerade ståplatser. Men tydligen är det något dom har inlagt i systemet (likadant nu när jag köpt biljett till en konsert på Tyrol) så du behöver inte bry dig i att det står nått nummer ^^