Musik iFokus

Musik

Etikettvilken-låt-är-det-jag-hört
Läst 1452 ggr
Cireea
0

Vilken låt är detta?!

Jag har fått en video i huvudet men jag kan inte minnas vilken låt detta är. Det jag vet är att det är en form av hip-hop/rap/R'n'B. 

Det jag vet är att det är några artister med, kanske runt 4 - 5 stycken minst. I videon står den här gruppen med artister på ett tak och det kanske regnar. 

Akon kan vara med i låten och även Ludacris, Chris Brown, Snoop Dogg eller liknande. Ös på med video som kan stämma in, jag måste få bort det här ur huvudet!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Cireea
0

Kan tillägga att låten är några år gammal 😉

[Devya]
0

https://www.youtube.com/watch?v=lQlIhraqL7o

Akon + Lonely Island - I just had sex ? Där dansar de på ett tak åtminstone.

Cireea
0

Tyvärr inte den låten 😃Det är flera rappare med i den låten jag tänker på. Gud vad irriterande!

leemland
0

Säker på att det är Akon? Och att de "bara" är "svarta" artister? (ursäkta ordvalet men vet inte vad jag ska skriva annars) 

Har en grupp/låt i huvudet som kan stämma in , men de vägrar komma ut nu när jag ska skriva 😐 Den jag tänker på är där en kråka/korp(svart fågel) med i videon och så har jag för mig ordet cancer är med i texten. Och den är från 2003 ungefär(om de nu skulle hjälpa något)

Kid Rock - All summer long står dom lite på ett tak. Stämmer inte riktigt efter din beskrivning med artisterna men ändå :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
0

Jag är inte helt hundra på Akon men det är något jag fått för mig. Och ja, det är bara rappare och hiphop artister. (Det är ordvalet du kan använda istället för det du skrev….) 

Videon är lite "mörk", alltså med dystra färger, och jag tror att låten i sig är ganska djup, det kanske regnar i videon också? Jag vet att den har några år på nacken också. 

Det är lite att gå på så jag tror att det inte kommer gå att hitta låten men det är irriterande för jag kan verkligen SE det framför mig.

leemland
0

#5 Okej, ska försöka komma ihåg att använda dom orden istället. (du kan ändra i mitt förra inlägg om du vill) 

Vet hur de känns! Sjukt irriterande att veta men ändå inte liksom. Ska se om jag kommer på någon annan låt, annars får hoppas någon annan an hjälpa dig 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
0

Ja det är lite irriterande att gå igenom massa gamla låtar och försöka komma på någon artist eller ett låtnamn som känns bekant. Får nog ta fram mina gamla cd-skivor och se om den finns med där! 😂