Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 914 ggr
Emelie-G
0

Håkan Hellström på Liseberg 7/9

Någon mer som ska dit? ;)

Lotta_A
0

nej men jag ska se honom dagen efter. Han spelar på gröna Lund på lördag :)

Therezse
0

Nej, jag gillar inte han

Emelie-G
0

#1 Roligt =) Är han lika bra som igår lär du inte bli besviken ;D

KallaMigMimmi
0

Jag och en kompis har varit där tre år i rad, ska inte bryta traditionen =) brukar inte lyssna, (lyssnar alldrig) på hans musik annars men han är bra live <3

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Emelie-G
0

Han är grym live! :D Och annars med.. ;) Nejmen han har är så sprallig och har en sån himla utstrålning och charm <3

KallaMigMimmi
0

Jag glömde av det helt :( trodde det var denna veckan. är så sur på mig själv, ville ju värkligen inte missa det. Jag får vänta tills nästa år igen då :) hur var det, ni som var där?

paronskrutten
0

uäch, aldrig

Helena

Emelie-G
0

Det var underbart, Håkan live är bland det bästa som finns :D Han spelade fyra av mina absoluta håkanfavoriter -  precis som i romeo, så länge du är med mig, brännö serenad och det är så jag säger det :) Nu kan du få mig så lätt spelade han däremot inte, hade hoppats på den, menmen ;) Jag har vairt i alla städer har jag aldrig hört live och skulle gärna vilja höra, men den spelade han inte, och inte heller nu kommer lyckan för hundar som oss…

Så spelade han även dom kommer kliva på dig igen, gårdakvarnar och skit, en midsommarnattsdröm, känn ingen sorg och någon mer, och de är ju inte heller helt dåliga om man säger så ;)

Men jag är grymt nöjd i vilket fall! :D Började grina under hurricane och det är så jag säger det, det var så fint <3

Cevir
0

Skulle vilja gå, men har inga pengar :(

/ Sara & Casper

KallaMigMimmi
0

Nu kan du få mig så lätt är ochså en av mina favoriter jag skulle blivit sur om jag inte fick höra den. Jag skulle krävt det! eller ja :) hurricane? hm den har jag nog inte hört, eller kanske..

det känns som att jag varit där men det har jag ju inte, kanske för att du förklarade så bra emelie…ha jaha du hette samma som mig (konstigt at skriva sitt eget namn och mena en annan)

KallaMigMimmi
0

#9 Du behöver inte vara ledsen för den har redan varit :)

Emelie-G
0

Typ halva publiken inkl. mig sjöng nu kan du få mig så lätt när han hade spelat sina extranummer, så man kan ju säga att vi fick den ;)

Vi två 17 år, ramlar, uppsnärjd i det blå, på alla platserna, mitt Gullbergs kaj paradis, kom igen Lena och klubbland spelade han också.

Hurricane Gilbert heter den egentligen, handlar om Håkans ena gitarrist och barndomsvän Daniel/Hurricane Gilbert :) Har du inte hört den tycker jag att du ska försöka få tag på den, är verkligen jättemysig :)

Förresten, visste du att han jobbar på en ny skiva som beräknas komma i mars nästa år? :D

Emelie-G
0

Kan ju tillägga att det finns en hel del filmer därifrån på youtube, sök efter Håkan Hellström 2007 eller liknande där så kommer det maaaaassor :)

Cevir
0

#11, Jaha, *efter* :P

/ Sara & Casper

KallaMigMimmi
0

Jag älskar honom live men har aldrig så ens som tittat åt någon av hans skivor, är inte lika bra då. men måste höra den där låten:P ska titta på filmerna =)