Led Zeppelin en koncert
Så nu har de gamla suveräna gubbarna beslutat sig för att återförenas för en spelning. När Jon Bonham dog (19 år sedan) så lovade de att aldrig mera spela eftersom det var Bonhams fantastiska energi och rytm som drev hela bandets musik. De menade att det aldrig skulle gå att få samma känsla i låtar med en annan trummis.
Nåväl nu har de ivf beslutat sig för en koncert i London i november (tror jag det är) för att hedra den avlidne ägaren till Atlantis records.
Den koncerten skulle man vilja se. Ett av de få hårdrocksbanden från 70-talet jag inte sett.

WOW!!!
Såg Page and Plant på Roskilde för en massa år sedan. Det var vansinnigt bra live !
Jag köpte en platta med en del av materialet på. Jag har aldrig blivit så förtjust i den.
Men själva Led Zepelin har jag aldrig sett. Om dom är bara hälften så bra som Page and Plant var då så är koncerten värd att se ! Och det är dom säkerligen, åldern till trots…..
Bonham eller ej - Led Zepelin rules !!!

skulle göra väldigt mycket för att få tag i en biljett..
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
oooh jag måste gå :D
Vad jag har läst kommer ett fåtal plåtar att lottas ut och man skall då ha skrivit upp sig på en intresselista. :(