Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 3813 ggr
Flisa
0

bästa depplåten?

vad är den bästa depplåten, som alltid piggar upp hos er? :)

Alex
0

Har ingen sån, tyvärr. När jag är deppig blir det mest lite mer deppig musik.. Räcker inte med bara musik för att pigga upp mig då nämligen, och vill inte koppla ihop musiken jag lyssnar på när jag är glad med depressionen.. Så jag väntar helt enkelt med uppiggande musik tills jag blivit på bättre humör. :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Hennum
0

innan lyssnade ja mycke på him när ja va deppig. nu är de annan mer gothrock. som inte är så fånig :) lyssnar aldrig på glad musik när ja e deppig, de går inte alls. men in flames får mej alltid på lite bättre humör. vem blir inte glad av så underbar musik? hehe

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Flisa
0

jag lyssnar iaf mest på HIM eller [ingenting]-låtar när jag är deppig.. egentligen hjälper väl inte HIM direkt, men det är fina låtar och får mig att sluta känna jättestor ångst :)

Benjy
0

finns ingen. Sitter mest å lyssnar på ännu mer deppad musik. *ond cirkel*

malkanthi
0

en låt som är lite up beat med ett bra och glatt budskap är aldrig fel =)

Jennifer
0

Nu är jag vädligt sällan deppad, men jag tycker att George Michael fungerar väldigt bra..

Smeagol
0

Jag brukar slå på nån schyst låt med Eddie meduza eller Ramones, de brukar oftast göra mig glad=)

E_hjo
0

För at jag ska bli glad så lyssnar jag på "Mustang Sally" med The Commitments.
En jäkligt härlig å gungig låt =)

Cydonia
0

Måste nog vara The Wildfire med Mando Diao, eller Stockholm Syndrome med Muse.

MyDarkestHour
0

HIM funkar kanon!

[Theriss]
0

Har ingen speciell deppmusik. Men Metallica funkar till allt.

Maja
0

#1 - Eller så kollar du om jag är inne på msn.. ;D Hahaha..

Alex
0

#12 Hahaha jaa det kan också funka. XD

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Foolproof
0

Journey Man med Korpiklaani <3 man blir jämt så sjukt glad av den låten!

Prinsessan_Mimmi
0

D - Low - En ängel utan vingar

Stefan
0

Jag brukar dra på lite Savage Garden, de piggar alltid upp :)

Emelie-G
0

Värdelös - Björn Rosenström. Kanske inte direkt en särskilt uppmuntrande text, men jag blir iaf gladare av den :)

Abico
0

Always look on the bright side of life - Life of brian - Monthy Python. Jag tycker den är så härlig, piggar alltid upp mig :)

Kram Hanna

Hanna 

Iseree
0

Jag lyssnar inte på glad musik när jag är deppig ^^
Lyssnar väl mest på Marilyn Manson och Jimmy Eat World när jag är deppig, men det gör jag ju i vanliga fall också.

Anna_
0

Seize The Day - Avenged Sevenfold

Blir dock inte gladare utav den.

KallaMigMimmi
0

alla vill till himelen -timbaktu men säjer som er andra lyssnar häldre på låttar jag tycker är bra när jag är deppig även om dom är deppiga själva ex no fear- The Rasmus

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Strummer
0

"I'm not down" med The Clash.

Abstinens
0

Finns en reggaeverision på Blue Moon som jag alltid blir glad av, sen även Poison - Talk Dirty to me, men då MÅSTE det nästan vara sommar, annars funkar det inte riktigt. Dock så brukar jag lyssna på Loke när jag är deppig.. kanske inte bästa trixet.. men iaf =)

Idaz
0

Mika- Grace Kelly!!!! Solklart!!!!

depeche
0

Bejbi av Snook brukar jag lyssna på när jag känner mg nere, och Depeche Mode såklart <3

de har så vackra låtar x)

Mysterious
0

hmm…lyssnar på Linkin park,älskar deras texter så…jag känner mej pigg efter dom,men kanske inte rktigt på bättre humör…men d spelar väl ingen roll endå för jag är nästan aldrig på bra humör XD
Men några låtar som får mej må bättre e:
I need a hero
wings of a butterfly
Rise up
I  am

-Chilli
0

lyssnar inte på "glad" musik när jag är deppig, ^^

gameover
0

den bästa depp låten är ju Mad World med Gary Jules, den är med i Donny Darko om ni nu har sett den

Pomperipossa
0

"I´ll See What I Can Do"-CTD..:)

KuroTenshi
0

Linkin park - Numb och Papa roach - Last resort.

Man blir inte gladare av dom, men det är bra låtar att lyssna på om man vill gråta ut och tycka synd om sig själv en stund. ^^

tantan
0

om jag är deppig så är det absolut sista jag vill att lyssna på nån låt som lite klämkäckt kan "pigga upp mig". Det känns bara fel (iallafall för mig)

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

neonrosa
0

Brukar lyssna på Simple Plan - Perfect. Brukar få mig att må bättre :)

frukost
0

My Chemical Romance - Cancer.

Så sorglig men ändå så glädjande…

sofiebengtsson
0

Zebrahead - Hello tomorrow

Nadja_Filur
0

Cristina Aguilera - Candy man

emmsaaan
0

Regina Spektor - Samson, får mig att gråta ut.

paronskrutten
0

Come Give Me Love, Ted Gärdestad

Helena

Idril
0

coldplay-fix you, har varit min älsklingslåt i över 2 år och jag älskar den lika mycket nu som första gången jag hörde den..den ger mig verkligen styrka..kan lyssna på den om och om igen i flera timmar, dagar, jag tröttnar aldrig :)

lolaisdenied
0
Clariiz
0

Är jag ledsen/deppig lyssnar på jag Forever young med Alphaville. En riktig depp-låt. Gråtit ca miljarder gånger till den.. :P

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

felidae
0

Andra hälften av plattan "Dreaming neon black" med Nevermore funkar alltid. Vacker dessutom, men det brukar ju bra deppmusik vara.