Musik iFokus

Musik

Etikett: melodifestivalen-eurovision
LĂ€st 3946 ggr
Kimmizz
0

Vem tror ni vinner?

hejsan! đŸ˜ƒ

jag mĂ„ste bara frĂ„ga vem ni tror vinner Eurovision song contest 2015 đŸ™‚ sjĂ€lv tror jag att de kommer se ut följande:

1. Australien

2 Sverige

3 Island

4 Ryssland

5 Spanien

dock tror jag bara att de skulle se ut sĂ„hĂ€r om alla röstade efter sĂ„ngröst och lĂ„tval, vilket inte sĂ„ mĂ„nga gör tyvĂ€rr đŸ˜•

Men gör gÀrna en egen liten lista hÀr :D

ChristineL
0

Jag har inte hört de andra bidragen, Àr heligt för mig att vÀnta till finalen ;) Dock finns det en överhÀngande risk att jag missar den i Är och ligger pÄ förlossningen istÀllet :P

[Blue_Lugia]
0

Australien tror jag.

[Blue_Lugia]
0

NĂ„got jag tĂ€nkt pĂ„ Ă€r att en del artister som Eric saade och MĂ„ns Zelmerlöv verkar kamma hem en hel del röster pĂ„ sitt utseende. Det Ă€r ju liksom ingen skönhetstĂ€vling

Tarotstollan
0

Jag tippar pĂ„ Australien eller Italien. Jag har visserligen bĂ„de tittat och  lyssnat pĂ„ alla 4 uppspelningarna men kommer inte ihĂ„g nĂ„gra lĂ„tar.

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Moalinn
0

VĂ€nta nu. NĂ€r Ă€r Eurovision? Har jag missat nĂ„got? 😼

SajtvÀrd för Naturfoto & Musik
Medarbetare pÄ Djurfoto

Tarotstollan
0

Den stora finalen Àr pÄ lördag den 23 Maj.

[sanna70]
0

Sverige eller Australien

ilenna90
0

australien eller italien

Tarotstollan
0

#5. Semifinal 1 Àr den 19 Maj.
Semifinal 2 Àr den 21 Maj. Det Àr dÄ det hÀnger pÄ om MÄns gÄr till den stora finalen den 23 Maj.

Tant Grön
1

Hoppas att Australien vinner. Dom har den bÀsta lÄten.

[Blue_Lugia]
2

Sverige klar till final

Cireea
0

Och jag som inte ens följer Eurovision i Ă„r
 đŸ˜ŸSkĂ€ms pĂ„ mig. Jag mĂ„ste dock se finalen! NĂ€r Ă€r den?

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

sanpire
0

Mina tre favoriter Àr sverige, australien och italien sÄ tror och hoppas pÄ dom i topp :)

Moalinn
0

#12 det stÄr ju i #9 ;) finalen Àr imorgon kl. 21:00.

SajtvÀrd för Naturfoto & Musik
Medarbetare pÄ Djurfoto

Cireea
0

#14 Hoho! Jag lĂ€ste inte ens tidigare kommentarer đŸ˜‚

Cireea
0

Wow, alltsĂ„ nu har jag lyssnat igenom bidragen och vilka lĂ„tar det finns med i Ă„r alltsĂ„. Jag kommer sitta bĂ€nkad imorgon! 

Storbritannien och Australien Ă€r helt klart tvĂ„ favoriter men sedan tycker jag att Israel har en riktigt catchy lĂ„t. Hoppas den Ă„tminstone fĂ„r en hög placering, det Ă€r den vĂ€rd. 

Sveriges bidrag Àr ocksÄ bra, vÀldigt bra framförande pÄ scenen av MÄns mÄste jag sÀga men jag tycker den liknar lÄten "Lovers of the sun" av David Guetta, allra helst refrÀngerna. Dock Àr det inget som jag bryr mig om dÄ mer eller mindre alla lÄtar idag har gjorts nÄgon gÄng förut. Det gÄr alltid hitta en lÄt som liknar en annan sÄ det Àr inget som jag egentligen fÀster nÄgon uppmÀrksamhet pÄ, dock finns det vissa som verkligen retat upp sig pÄ det.

Jag hoppas pĂ„ Storbritannien, Australien, Israel eller Sverige som vinnare! đŸ™‚

LÀnkar Àven till den officiella trÄden hÀr pÄ Musik iFokus: http://musik.ifokus.se/discussions/55056012ce12c43a6a00f1d0-eurovision-song-contest-2015?discussions-1

[Blue_Lugia]
0

Australien har den bĂ€sta lĂ„ten, men klart man mĂ„ste hĂ„lla pĂ„ Sverige trots att jag egentligen aldrig gillat MĂ„ns lĂ„t. Dock tycker jag att den lilla streckgubben Ă€r ganska söt, men det kanske bara Ă€r jag
^^

Tant Grön
0

Norges lÄt Àr bra ocksÄ om man lyssnar pÄ den nÄgra gÄnger.

[Horse24]
0

Ryssland eller Australien :3