The Ark är favoriter
Svenska The Ark har redan utnämnts till storfavoriter i Eurovision Song Contest i Helsingfors. Det är den brittiska nätbaserade spelfirman Betfair som har presenterat oddsen inför schlager-EM. I topp ligger Ola Salo och hans mannar som i nuläget ger 5,8 gånger pengarna.
// staffan

haha skojj.. vore kul om sverige vann men man vet aldrig med sånna där listor :P

Go The ark!!
det hade ju varit toppenskojj om dom vann !

#3 Har du sett dem live nångång? Har för mig att du är en festival människa :)
Jag har sett dem live.. På Arvikafestivalen för ett par år sen. De ska ju dit i sommar också, så det blir väl andra gången då kanske. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#5 Hur tyckte du de var??
ÅH, jag skulle så vilja se dem live, de är ju bäst live! Alla biljetter till deras tre konserter här i Finland är slutsålda :(
Jo det var ju show, entertainment liksom. :) Sen att Ola ser rätt bra ut gör ju inte det hela sämre..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

#7 bra ut? jisses… vilken tur att alla tycker olika ;)
#8 Driver du med mig? :P Han är ju riktigt snygg! En av de få levande jag tycker så om.. Brukar lyckas dra mig till döingar annars av nån anledning..^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jag börjar undra om det inte är du som driver med mig? ;) jag tycker han är riktigt rälig för att prata skånska… :D men det är väl tur att alla tycker olika? du kan gärna få honom för mig… *fniss*
Haha tack. ^^ Musiken kan jag klara mig utan, men Ola tackar jag inte nej till..;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport

jag såg the ark live på Metrogalan förra hösten.
Tycker inte direkt om dom, eller nu lite mer än då. Men dom kan iaf showa =)
tja..det betyder ingenting… Lordi hade väl ett odds på minst 50 gånger pengarna

#7 Ja, precis, de är det dom (läs Ola) är bra på därför skulle jag vilja se honom live också!!!!
Lisette; Ola är ju skitsnygg, riktigt hot stuff alltså! :D
Vänt bara när jag ser han live nångång, då mina vänner….
..e du inte vår vän längre… xD haha, nee skämta bara ^^

Åh, Jo Ola är ju jättesnygg!!!! =D

Aj då, Dubbelt =D
hatar dem!!!de kan inte sjunga!!när jag hörde dem första gången märktes det att de var från en annan planet!

Nä, dom är nog från Sverige….. ;)
hha, planet earth…
ola är ju smålänning för bövelen, det kanske är därför han är så söt :D
#20 Såg en bild på Ola Salo i metro där han var orakad.. helt plötsligt blev han mindre söt ;)
Hatar the ark, uch asså Måns och sonja va mycket bättre, sebastian va facktist mycket bättre och han va bara larvig.
så uch the ark kan jag klara mig utan
//miniblomm
(lite sen) The Ark är bääääst <3333 :D
#18 haha han sjunger faktiskt visst bra xd