Marilyn Manson - Eat me drink me
manson ska alltså släppa ett nytt album, Eat me drink me. En singel har kommit ut (inte i sverige vad jag vet), Heart shaped glasses. http://www.youtube.com/watch?v=VafW8kW7HjE där kan ni lyssna på den..
faktum är att jag tycker dom "äldre" låtarna är bättre, men den här är bra och han säger att albumet ska bli lite romantiskt. Har manson blivit mjukare? kanske. Men rösten är detsamma, helt sjukt underbar enligt mig ;) (Albumet släpps 5 juni)
på hemsidan (http://www.marilynmanson.com) finns lite turnédatum och var man köper biljetter. Har hört att han skulle komma till sverige men det står inget om det :/ slår vad om att mamma inte kommer släppa iväg mig, tyvärr…

oooh jag vill lyssna, har modem så det går itne så bra dock…
hade gärna velat gå och se honom igen. :D
när släpps skivan flisan?

Tyckte sången lät ganska bra, skulle nog gilla hans musik om han inte vore så creepy. ;)

1# skivan släpps 5 juni beräknat :)
2# hehe… det är ju den som är det läckra ;)

då får man väl köpa skivan unheard då… :D
hm, jag hörde på radion igår, att det var manson som lämnade in skilsmässoansökan till dita och inte tvärt om, som det stog i nån tråd här inne….
..och att han hade gjort denna skivan under tiden dom separerade, och att den handlade mycket om att hon försökte göra honom till en person som han inte är..
ah just det, glömde, han är ju kär med. det kanske är därför hans album ska vara mer romantiskt ?

5# hm. för på aftonbladet (trorjag?) så är det en intervju med dita och där säger hon att hon lämnade in ansökan om skilsmässan.
7# hmm.. vet inte. kanske :) hon är 19, det är 20 års skillnad nästan ju.. men, kärleken är blind antar jag.

Åhh, nya albumet köper jag luugnt! Själv gillar jag låtarna This is the new shit och The beautiful people.*
/Lina^^
Tycker mer om this is the new shit ;D

har lyssnat lite på skivan och jag tyckte den var så där.

ja den kanske är lite väl mjuk egentligen, inte riktigt manson kanske? men jag gillar låtarna jag. speciellt texterna. lagt märke till att gitarren hörs mer nu (iaf enligt mig) exempelvis i If I was your vampire.

Manson kommer till Stockholm i december!
#0 läste i en intervju att han kör på ett annat sound nu eftersom att folk har börjat sett honom annorlunda sen han var med i Bowling for Columbine. typ att han insåg hur missuppfattad han var eller nått sånt. har bara hört en låt från nya albumet. men jag tyckte att den var bra!

Naaw Mr manson =)
usch :D