Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
LĂ€st 1510 ggr
leemland
0

Sommarmusik tack !

Nu skulle jag vilja ha lite hjĂ€lp av er alla ! đŸ™‚ 

Jag skulle vilja ha tips pĂ„ "svenska" sommarlĂ„tar, dom behöver inte sjungas pĂ„ svenska eller sĂ„(hoppas ni förstĂ„r vad jag menar). Vill ha sĂ„ mĂ„nga tips som de bra gĂ„r đŸ™‚ Det ska helst va lite mer "fart" i lĂ„tarna och ha en allmĂ€n sommarkĂ€nsla đŸ€Șhaha. 

SĂ„ dela bara med er av er bĂ€sta sommarmusik đŸ™‚ (spotifylistor gĂ„r ocksĂ„ bra đŸ˜‰)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         SajtvĂ€rd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
0

Menar du av svenska artister men att lĂ„tarna Ă€ndĂ„ kan vara pĂ„ engelska? đŸ€”

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

leemland
0

#1 BĂ„de och đŸ˜› Det kan vara engelska artister ocksĂ„. Det Ă€r bara sĂ„ att jag kĂ€nner att svenskarna har mer "sommarlĂ„tar" Ă€n andra đŸ€Ș Eller lĂ„tarna kĂ€nns somrigare om du kanske förstĂ„r đŸ˜› Lite svĂ„rt att förklara.😛 Som de flesta av Gyllene tiders lĂ„tar Ă€r somriga - jag Ă€lskar sommartider och har gjort sedan jag va liten . 

Det kan vara vilka av vÀrldens artister som helst bara lÄten Àr somrig liksom

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         SajtvĂ€rd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Cireea
1

B.A.P - Feel So Good Ă€r definitivt en sommarlĂ„t, nĂ€r jag hör den tĂ€nker jag direkt pĂ„ en dag pĂ„ stranden, grilla med vĂ€nner och en hĂ€rlig fest đŸ˜ƒ

leemland
0

Tack! Ska kolla den đŸ™‚

/ J 

Cireea
0

Den Ă€r ju dock inte engelsk .. men ja đŸ˜

Moalinn
0

Enda sommarmusiken jag kan tÀnka pÄ Àr sommarhits, sÄna som spelas sönder pÄ radion (inte nödvÀndigtvis plÄgorna, de Àr hemska). Kan inte sÀga nÄgra specifika men det gÄr sÀkert att googla fram!

Den hÀr Àr rÀtt svÀngig annars. Eftersom att vi bor i Sverige Àr lÄten rÀtt passande för sommaren.
https://www.youtube.com/watch?v=lUYA9T-4W5o

SajtvÀrd för Naturfoto & Musik
Medarbetare pÄ Djurfoto

leemland
0

#6 Tack ska kolla den ocksÄ :)

/ J 

Sindri
0

SommarlÄten framför andra Àr inte svensk; Summer in the City, med Loovin' Spoonfull. Helt makalös, puls och stÀmning. ABBA ligger inte lÄngt efter med Summernight City. En annan engelsk, In the Summertime med Mungo Jerry.
Janis Joplins version av Summertime Àr ju mer bluesig, men med mycket stÀmning.

Mera svenska Àr Ted GÀrdestad; Sol vind och vatten. Tomas Ledin; Sommaren Àr kort, BlÄ, blÄ vindar och vatten. Och sÄ en som det inte Àr sÄn fart i Ulf Lundell; Jag trivs bÀst i öppna landskap

leemland
0

Tack för tipsen ! đŸ™‚

/ J