Musik iFokus

Musik

Etikettidol
Läst 1521 ggr
SarahPeace
0

vad heter låten ?

Dena låt har jag haft förut ,  men itne nu , och idag hörde jag den på radio, och jag vill ha den igen :D ,  men vad heter låten ?  En tjej som sjunger, har för mej att de är en tjej från idol ( inte säker) . men låten går mkt i refrengen "turn round " , nån som vet nå ?

fiiiyah
0

Är det typ den här… hur gick den nu då?! :O

typ; turn around, men vilket minne man har!

gå ut på www.letssingit.com , så kan du kanske navigera dig fram själv, så skriver du in orden som du kommer ihåg, då kommer dett fram några alternativ ;P hoppas du fatta, å lycka till :D

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

E_hjo
0

Är det denna tro?

Stefan
0

Kan väl fortsätta i den här tråden då jag hörde en låt på radion idag. Jag är osäker på om det är en ny eller gammal låt, jag misstänker att det kan vara en cover eller sampling av en äldre låt åtminstone. Det lilla jag minns av texten är att de sjunger något i stil med "Take a look at your girlfriend…ba da ba da". Inte så mycket att gå på, men någon kanske vet? :)

Tillägg: Det låter en hel del som Scissor Sisters…men det är det inte..åtminstone inte senaste albumet.

Stefan
0

Yes, jag lyckades hitta den på egen hand. Originalet är Supertramp - Take a look at my girlfriend (tror det var den jag hörde idag). Det finns även en ny version av Gym Class Heroes.

Tillägg: Hittar inte originalet med Supertramp, låttiteln är antagligen någon annan.

Benjy
0

vilken bra sida letssingit var! har suttit med den i två timmar nu :D

Benjy
0

föreesten, vad heter låten/artisten/gruppen:

Låten är signaturmelodi för ett möbelföretag på reklamen i tv. (typ Mio?)

"cause I'm a fool without you pretty baby"… någon som vet?

Soffi
0

Det stog på Mios hemsida. Där kan du även ladda ner låten gratis. http://www.mio.se/musik/

Plan8 feat. Eric Nytomt - I´m a fool without you.

tillalex
0

#4 Breakfast in America

fiiiyah
0

# 2 ,

det var precis den jag mena ^, Bonnie Tyler- Total Eclipse of the Heart

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

E_hjo
0

Jahaaa…. *trög*