Avril Lavigne
vad tykker ni om Avrils nya låt girlfriend ?
http://www.youtube.com/watch?v=cQ25-glGRzI
Ja tykker den är grymt bra :D
uäk *tummen ner* :P haha. Alla går runt å sjunger å lyssnar på den och det stör mig ngt enooormt >_<
Och så ska hon klämma sig in å spela å pier pressure..bläää
enl mig alltså xD
Jag älskar avril och i regel gillar jag hennes låtar.. Den där är väl okej :P
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Tyckte mkt om Avril förr, då var hon cool. Nu tynar hon bara ut som en i mängden, när jag hörde Girlfriend (och såg videon) fick jag kalla kårar, och tänkte "fan va larvigt det låter, är det verkligen hon?". Så hon har tappat en hel del enligt mig. :P
Låten tycker jag var super *tummen upp*! Gillar sånna stil-låtar
Lyssnar på en del av Avril's låtar faktiskt, såsom "Fall to pieces", "Anything but ordinary" och liknande. Inte hört denna innan faktiskt, lyssnade och tycker den var lite tjatig men helt okej.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Lyssnar inte på Avril men jag tycker att den där låten som hon skrev till filmen Eragon är helt OK
Jag gillar hennes låt Innocence SKARPT nu för tiden!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

hahahaha gud.
håll med om att hon verkar jävligt omogen, med tanke på att såna där videos bara uppskattas av 9-åriga små wannabes..
"hey you hey I can be your girlfriend…" hahah. det är sorgligt att se. Ser det nästan som en förolämpning mot metal och andra liknande musikstilar att hon gör "metaltecknet" med fingrarna.
"hell yeah I'm the motherfucking princess"….
shit, man vill bara slå tjejen. ja, och seriöst, innan var hon ju iallafall lite "coolare", nu är det ersatt med…. blondin med rosa hårförlängningar, små blå shorts… shit.
#8 mohahaha dääär satt deen xD

9# jag är en helt underbar musikkritiker haha xD
#10 mohaha xD yaaa :P kunde inte sagt de bättre sj :P

Tycker hon har blivit precis en sån 'brud' som hon såg ned på förut då hon jämt snackade skit om Britney, Christina och liknande.
Nu springer hon runt med rosa i håret och sjunger poplåtar.
Visst, hon driver i videon till 'Girlfriend' men fortfarande, kass och irreternade låt.

12# yeah…
vem var det som förr sa massa negativa grejer om såna personer som var som hon är nu? right.

tycker hon är ruggigt snygg i videon. kände inte aölls igen henne. hin har vuxit upp,
Jag tycker låten är helt undebar! Helt fantastiskt bra låt :)
/ Sara & Casper

Jag verkligen stör mig på den, "Hey hey, you you, i don´t like your girlfriend", liksom, ååh, snälla.. GET A LIFE!
/Lina

blä.. riktigt usel låt
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
JAG ÄLSKAR DEN LÅTEN=) den e typ shit bra ;P

14'3 tykcer hon har blivit om möjligt ännu omognare.

#19 håller verkligen inte med dig. ;)

Nej, nej.. Inte gilla! Den fastnar bara på huvudet!

#21 precis.. så sjukt jobbigt! gick omkring hela dan idag och undrade vad det va för låt jag gick och nynnade på.. kom på nyss att det var girlfriend.. blev tvungen att rena mig med en blandning av rammstein, korn system of a down, apocalyptica, slipknot och rage against the machine 
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
Jag tycker låten är asbra!! =D
Hon var bättre förr. Den dystra, sotade rocken är helt borta, men man måste väl få förändras. Jag fattar inte vad ni menar med att hon är som Britney Spears..
Helena
den e jätte bra =D=D
Inte en av hennes bästa låtar om man säger så. Älskar avril lavignes låtar, men den här var ett gränsfall. Däremot är hennes andra låtar superbra! Lyssnar mest för Complicated och Ski8er boi, just nu.

Den va grymt bra asså

24# hon är kanske inte som Britney Spears, det är bara ett exempel. Men hon har blivit precis så som dom hon såg ner på förr.

Hörde den för första gången när jag var i polen. så grym!
#8 mitt i prick!!! :P
Ärligt alltså, har aldrig gillat den här bruden då hon försöker vara så mycket mer än hon är hela tiden… *suckar*
Nu känns hon som en extremt klen Gwen Stafani wannabe med sina converse, nätstrumpor, små shorts och rosa hårförlägningar… Men Gwen har sååå mycket mer pondus och det trots att även hon gått ner sig ganska långt ner i popträsket!
Iaf, Låten är sååååå dålig och den fastnar som en bit toapapper under skon som man inte kan bli av med.. Och det är pinsamt att den sitter där! *nynnar- hey, hey, you, you*
Sajtvärd på Iller.ifokus
Den är typ bra , men jag har tröttnat på den .. min kompis spelade den om och om igen hela tiden i skolan ;p

Sådär, innan tyckte jag att den var jättebra. Men jag har börjat tröttna på den..
#29 Hörde du den i polen?!?!Jag som trodde att dom var så jävla efterblivna när det gällde musik!!Hos mormor spelas typ 100 år gamla låtar ^^ nu i nästa vecka när jag komemr dit ska jag kolla om dom kommit ikapp XP
Tycker om hennes låtar från sd-splaren och henne på vidio men i verkligheten live är hon usel. Liten liten flicka som liknar Emy dymon*
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW
Ja hon ska ju iallafall inte komma och säga att Britney Spears o company ser ut som bimbos iallafall.

35# precis.
jag känner faktiskt en som tycker om avril lavigne, så kan ni dela era komentarer där ingen kan läsa dom. (till flisa) Det är hennes sätt att klä sig på du kanske aldrig har haft shorts på dig men det ju ditt problem isåfall. Du känner ju inte henne äns, hon kanske är en väldigt snäll person så va f*n vet du om det. Du e ju skälv barnslig du kommer kanske till och med att blondera håret en dag bara för alla andra gör det så sug på den du!!!!
#37, det här är ett forum där alla får uttrycka sig fritt om sina åsikter, det är bara att inse att alla inte tycker samma sak. Alla har rätt att dela med sig av sina åsikter här!

nu skulle hon väll till rätten eftersom att den låtern var en som en annan, rusikgt lika var dom, men ja glömde bort vad den hette , men i stället för girldriend så sjunger dom boydriend, doom gjorde den då innan, så nu hade dom anmält henne ,e elller vad det var ;P
aja, läs nya nr av frida så står det x)
#37 vi skiter väl i om du känner en som gillar avril. det vi säger är att hon först ska spela som en "rebelliskt tonåring" och snacka skit om britney och såna tjejer.. sen ser hon och Låter exakt likadant som de personerna ju.
lite schizofrent kanske. och det gör henne inte metal för att hon har svart hår och gör "djävulstecknet" i videon, som hon själv verkar tro ;P

37# jag, såsom alla andra på det här forumet, har full rätt att säga vad jag vill om vad jag vill, såvida det inte överträder forumets Skrivregler, som du för övrigt kan läsa.
jag måste faktiskt säga att jag skiter väl i om du känner en som gillar avril, jag känner flera som gör det, och forumet är säkert fullt med folk som gillar henne. vad har det med om jag går i shorts eller inte att göra? det har jag för övrigt, för din information. jag känner inte avril, nej. hon kanske är en trevlig människa, ja, fan vet jag om det. men grejen är att jag tycker det är dålig stil att först kalla britney spears, paris hilton m.m för bimbos då hon numera själv är liknande.
jag är varken omogen eller barnslig, då jag bara, som sagt, uttrycker min åsikt. kanske blonderar jag håret någon gång (även om det verkar olikt mig) men det har väl inte med saken att göra? tycker du är omognare och barnsligare än mig.
jag har egentligen inte nån speciell åsikt om avril, jag känner mig bara gammal när jag helt plötsligt inte orkar bry mig, och helt enkelt accepterar att britney rakar av sig håret och att avril gör ett metaltecken. alla kommer till det stadiet, tro mig, jag var precis som ni innan och hatade allt som var fjantigt rosa, och tyckte att alla tjejer som dansade runt i små shorts var det sjukaste som fanns, nu är det bara…ok.
(jag undrar var jag kommer sluta…)
#37 Du stavar "själv" med sk, antar att du inte är så gammal? Det förklarar ditt inlägg. I rest my case.
måste bara säga att "metal tecknet" inte har med någon musikstil att göra med från början. antingen ger man någon det onda ögat eller stoppar det onda ögat som jag har fått förklarat för mej ;D det är liksom en religionsgrej. men jag kan erkänna, det ser ganska löjligt ut när hon gör det. och förövrigt så gillar jag inte hennes musik.
Herregud . Det är en av låtarna som jag ogillar som fan. Jag menar, texten är helt.. ja.. >>.< Not good.
Därimot gillar jag hennes låtar som "Nobody's Home", "Losing Grip" och "Take me away"
Inte min smak….:( Jag gillade hennes låt förr… och jag har henne på en cd….
"hot" är rätt okej
Helena

Jag gillar den men har tröttnat lite!