Vad har ni för Mp3 spelare?
Hej! Nämligen så att jag fyller år nästa vecka och är jättesugen på att önska mig en Mp3 spelare! Dock vet jag inte vilken som är bäst och hur man laddar ner musik på dom. Jag undrar vad ni har för Mp3 spelare! Hur är den sorten? Är den enkel? Hur mycket kostade den och till sist en länk eller bild på den. Tacksam för svar!
Telefonen, Sony….
!ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ?ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag har också telefonen, en iPhone, och iPad.
Jag hade en Sony Walkman förut som jag var riktigt nöjd med. Nu säljs inte den sorten längre men den här verkar vara den nya varianten. Samma funktioner, samma mängd minne och samma pris som den jag hade. Man för över musik på den via USB, bara att koppla in den direkt i datorn och flytta över filerna.
Jag hade köpt den om jag inte skaffat en telefon som fungerar lika bra som mp3-spelare.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Två jättegamla Grundig, som fortfarande fungerar. En Philips som jag inte är nöjd med och en Ipod.
#3 Funderade smått på den varianten faktiskt. Men flyttar man inte över en massa andra filer då? Fö kan man flyta filer från Spotify till den utan att behöva lägga in den på en massa andra filer och osv.
#5 Du flyttar bara över mp3-filerna, om den fungerar som den jag hade kan du ha dom i olika mappar för att göra det lätt att hitta vad du vill lyssna på. Spotify använder väl inte nedladdade mp3-filer? Det är det du behöver till en mp3-spelare.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.