Ny Idol-omgång
Jaa nu är ju snart uttagningarna i full gång till en ny omgång med Idol. Nån här som tänker söka? ;D
näe ;)
så kul när det är första audition :P
Ja jag tänkte det.. Har alltid vart min stora dröm att ratas av Idol-juryn..
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

åååh jag vill! men tyvärr, får vänta minst 5 år..
#2 Haha ja eller hur. Men gud vad dom är giriga! Alla vill ju ha löneförhöjning, och får dom inte det så slutar dom. Clabbe har ju slutat och Kishti och Daniel kanske slutar också. Inte för att det gör så mycket för min del, har aldrig tyckt om dom.

Åh, varför inte?
Jag sjunger ju så otrooooligt vackert… 
#4 Jasså? :P Aja, det svenska är inte så bra ändå.. American Idol är flera gånger bättre, älskar den juryn! ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
nej jag tänker inte söka.jag tycker det är så roligt ibörjan när dom ska utse vilka som går vidare.att titta på dom som tror att dom kan sjunga men det låter fördjävligt hahahahaha
Ärligt talat xD skulle va kul att gå dit bara för att träff juryn xD Skulle hellre vilja träff american idol juryn :P
Undrar om man får se hon "Ring ring"-tjejen i år igen?… Vad tror ni? Eller har hon kanske tagit sitt förnuft till fånga? :P
Förhoppningsvis -_- urk
det blir nog inte så bra detta året då alla jurymedlemmar är kvar.läste på texttv igår kväll att carolina gynning och maria berg?kanske hon heter ska vara med och dom två har väl ingenting med musik att göra över huvudtaget…..
#11 Jag läste att alla utom Clabbe är kvar?
Har inte hört nåt om Carolina och Maria.. men dom skulle ha flera olika programledare i år. Nån som var programledare genom auditionprogrammen och sen nån annan i direkttv..
carolina och maria skulle nog vara med och välja ut.
dom har väl tydligen inte kommit överens med lönerna

clabbe är den som ska sluta. vad jag har läst
#2, Jo förstår det, hihi ;)
Jag tycker Clabbe var äklig :S Han hade ett äkligt beteende :S
/ Sara & Casper
17 ja han verkar lite konstig faktiskt.
#17 Njaa jag vet inte xD Det är han som gör Idol roligt :P

kollar folk altså på idol helt frivilligt? jag trodde det var ett program som var betalt av staten för att hjärntvätta oss…
#19 haha jo det är sant iof ;P Men han är ändå äklig ;)
/ Sara & Casper

men orka söka då :) jag lägger hellre upp min musik på myspace! vill man komma långt ska man inte söka till idol för där är man bortglömd på ett år.
När tänker dom lägga ner Idol? ^^'
Visst alla vet ju vem Darin är *kräkas* men alla andra som vunnit Idol eller nstan vunnit Idol, var är dom?
Fast det är klart, auditionen är ju grymt rolig XD
Kram Hanna - anti Idol ;P
Hanna

23# vet inte om jag kan hålla med.. alltså visst, jag hatar måns och darin och alla andra från idol. men alla har chansen att bli en sångare/sångerska. det är enklare än att fixa sin karriär själv.
#24 - Jo där har du ju rätt ^^' Men är det inte dags att hitta på något nytt snart? ;P
Hanna

vi har anmält min sambo… :D
Var det nån som såg Clabbe när han var med i "Tack gode gud"? Snacka om att vara bra på att improvisera! Synd att han inte vann..
#26 Vad skoj! :D
Jag ska söka in när jag har åldern inne ;)

haha, det där med Idol har blivit så överskattat. Det räcker liksom nu. Alla "bra" har liksom redan vunnit.. Men jag kollar nog ändå ^^,

inget bra har nånsin kommit av Idol.. visst, vi har fått ett gäng nya "artister" som låter precis som alla andra, har väldigt svårt att se poängen med det hela
LÄGG NER SKITEN!
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Ska söka in nästa år om jag vågar, bara för att se vad de säger om min röst :P