Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 458 ggr
VeNyRa
0

värsta konsertminnet?

vad är erat värsta konsertminne?

Mitt är iaf när jag var på Millencolin och lyckades ta mej längst fram mot kravallstaketet, det var ett tag innan dom började, sen när dom kommit igång började folk skjuta på bakifrån och jag kände hela tiden hur nära jag var att svimma, men som tur var lyckades jag hålla mej vaken hela tiden, men min pojkvänn som stod bakom mej var dom tvungen att dra ut, de var hemskt!

Det var min första riktiga konsert, men minnet sitter kvar! tror inte att jag vågar mej så långt fram mera.

[slo]
0

Det är ju det som är halva nöjet med konsert, att stå längst fram och röjja :)

Värsta minnet jag har är nog från Metaltown för några år sen, URKASST ljud!

Beafer
0

det var när jag följde med två vänner på Edguy (fick biljetten gratis, lyssnar inte på dom alls), när vi står där längst fram går dom ifrån mig så att jag står själv. sen började en dvärg på kanske 35-40 bast att stöta på mig, sen började två jätte sliskiga tvillingar också att flirta med mig. det var rätt jobbigt. visste inte vart jag skulle ta vägen :P

Hennum
0

när jag så Soilwork bland andra i malmö för någon månad sen så var jag längst fram och blev puttad in i staketet så jag tappade andan, det var ganska läskigt. hade inte varit med om det innan. jo, att dom trängs och slåss och så. men inte trott att ja skulle svimma :P men ju längre fram desto roligare :D

men jag har inte några riktigt hemska minnen, utan det har gått förvånansvärt bra hela tiden :D

de värsta minnena tycker jag brukar vara är när man ska betala konsertbiljetten, är fattig ju!

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

anderssonnatta
0

när jag skulle se Sahara Hotnights på storsjöyran i år. Vi stod där i mitten av allt folk, jag hade blivit medsläpad , för jag ville inte se dom, och allt folk bara tryckte på mig och puttade till mej och varmt var det, och jag såg ingenting. Värsta timmarna / timmen i mitt liv!

JossanH
0

hmmm, värsta var torsdagen under roskildefestivalen 2007… Tack vare ett översvämmat tält och blöta kläder så satt jag inne i ett mindre militärtält under hela konsertkvällen och var arg och less… Så såg inte en enda konsert den dagen! Det var hemskt.

Men kvällen efter var allt glömt! då var det röj för hela slanten! :P o fest!

Sajtvärd på Iller.ifokus

EmmaG
0

När Lordi var förband åt Nightwish i GBG (minns ej vilket år, ev. -05)
Lordi är nog det sämsta jag vart med om i mitt liv överlag..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

VeNyRa
0

0# glömde juh att nämna att det var nån i drösen bakom mej som tafsade, och de är ett jävligt känsligt ämne!!

1# jovisst, att stå längst fram är de bästa, men jag vart helt mosad typ, då tkr jag att de är kulare att kolla på dom mindre kända banden där man får plats att rocka loss, Pain är nog den bästa konsert jag varit på!

diana_
0

det är när jag va på Backstreet Boys 2006 och en förband plåga mina öron..similou med deras enligt mig inte bra musik(för mig är backstreet boys bra,barndomsmusik)