Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 586 ggr
Strummer
0

Dissar "Idol"

Någon mer som inte tycker om det otroligt idiotiska tv-programmet "Idol"?

myriis
0

Jag gillar det inte heller ^^

Lollo86
0

JA Idol är nog det mest värdelösaste som de kommit på inom media :D idiotiskt faktskt haha!

skönt att fler håller med.

tantan
0

äntligen! trodde jag var ensam

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Beafer
0

tycker absolut inte om idol. helt kasst.

paronskrutten
0

Tråkigt numera..tittar dock typ i reklampauser :P

Helena

Bertil
0

skräp!!!

Diinise
0

nja hatar de inte men gillar de inte!!

ludde__94
0

Idol är bra!!!!!!

ludde__94
0

Idol är bra!!!!!!

KallaMigMimmi
0

Hm..jag dissar det inte tycker det är roligt att titta men framföralt att lyssna på. Jurin där imot  tycker jag är fruktansvärt tråkiga och pogramledaren buu

ok det är inte världens bästa pogram precis =/

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

Mysterious
0

dissar d lätt ;/

Strummer
0

Konstigt nog verkar det som om programmet har ökat i popularitet. #8 och #9 Vad är det som gör programmet bra enligt dig? Jag kan omöjligt hitta något

Benjy
0

tyckte Fame Facotry var mkt bättre

fiorano
0

Idol äger!!!!

Frida
0

Jag står inte ut med att titta på Idol. Tycker det är rena rama smutskastningen.

Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

-malls-
0

Idol kan vara bra men lite uttråkande i längden. Så ja brukar mest bara kolla på de i början för de e så kul att se alla som e så grymt dåliga på att sjunga :D Sen e de ju också lite spännande att titta på finalen :) men resten blir ju lite uttråkande.. så de tittar man mest på om man inte har nått annant att göra liksom. ;)

svampi
0

Tråkigt!(gäsp…Räcka ut tungan)

Jenny_94
0

tycker inte heller om IDOl :/ det enda som är roligt är ju audision (vet inte hur de stavas) det är roligt att se så många sjunga falskt eller bara dååligt! :)

wild_child__
0

Orka med svenska idol, skulle jag bli tvingad att kolla på skiten fast jag fick välja mellan svenska eller americanska så hade ju svenska stått längst ner på listan, sverige gör inget annat än att kopiera allt från USA och gör skiten 10 ggr sämre..

Ne usch, idol suger, ursäkta men de är sanningen..

American Idol juryn är cool :P Rak på sak och sanningen i högsta grad på mest icke trevliga sätt :D Men själv programet är skit i övrigt :P

[Theriss]
0

Jag kollar ibland på nåt av de första avsnitten för man får sig några rejäla skratt =P Annars tycker jag inte det är så spännande… varför hålla på och leta nya "idoler" varenda år när det inte går så bra för de som vann året innan osv?

sumpen
0

idol är bara bra i början med uttagningen^^ haha vad vissa gör bort sig total!

"jag ska pissa på dom" "jävla råttor e dom" ^^ hahaha

neonrosa
0

haha jag kollar nt på idol, men ibörjan är det ju skitkul med alla som tror att dom äger och så kan dom inte få fram en ton ^.^

Murre_Uddiz
0

de som e kul e dom första avsnitten sen e de tråkigt x)
den som vinner (eller den som kommer 2a, som brukar få mest uppmärksamhet xP) glöms ju ändå bort efter ettt litet tag -.-

Wiizy
0

Det är ju inte bra… :/

emsems
0

jag tycker det är underhållande..!

Prizma_o_Kristall
0

Jag älskar Idol:) Fast tråkigt när fel personer åker ut hela tiden …:( Annars är idol toppen! :)

Kitty41
0

det är det sämsta programmet som finns! det värsta är juryn, de är de hamskaste människorna jag någonsin har sett.

diana_
0

Hmm ju idol juryn kan ta i lite för hårt ibland…men tror endå att många som är med där som dem skäller ut är där för att synas och vara roliga. I ngn avsnitt va det en kille som slog vad med en vän att han skulle va med och va dålig…vilket han "var". Tkr Big Brother var en mkt sämre program..iaf inom dokusåpa klassen

Kitty41
0

Men jämför med ANTM, alla är så himla varma där! Jag avgudar verkligen det programmet, det är beundransvärt.

TerriZue
0

Jag är en av de få som verkligen inte tål Idol! Hatar verkligen det programet och om jag fick bestämma skulle det inte få visas på tv över huvud taget… :/ Usch!

(Vilken tur att jag inte får bestämma…för då skulle jag väl antagligen bli hängd.. :P)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus