Musik iFokus

Musik

Etikettidol
Läst 1706 ggr
TerriZue
0

Idol????

Jag har en fråga till alla de miljoner människor som tittar på Idol!

VAD är det som är så bra med det programmet? Det är något som jag absolut inte förstår…

Enligt mig är det bara en massa idioter som är ute efter gratis pr… Ett (enligt mig) tråkigt program som har inriktat sig på att massproducera usla artister som gör ett dåligt album och sen göms bort… och under själva tävlingen får man se på när folk fullkomligt slaktar bra låtar och sedan blir överösta med elaka kommentarer från domarna… Jag har aldrig förstått vad som är så bra med det programmet…

Det här är ju bara min åsikt och den står jag för… men jag vet ju att det är väääääldigt många som tycker om programmet, så därför vill jag veta exakt vad det är ni tycker är så bra med det… Vad är det som gör att ni följer programmet?

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

lothus1
0

Jag vägrar titta på ett program som IDOL. Det är ren förnedringstv på bästa sändningstid. Vuxna männsikor som mobbar unga.

Riktigt jävla skitprogram helt enkelt!

TerriZue
0

#1 vad skönt att man inte är ensam om att tycker det… :)

TerriZue
0

#1 vad skönt att man inte är ensam om att tycker det… :)

TerriZue
0

Hmm.. det där blev ju lite konstigt…skickade ju bara en gång.. :/

TerriZue
0

Ingen som gillar idol som vill besvara min fråga?

Pomperipossa
0

He he… Det kanske inte finns nån som gillar idol..:)

TerriZue
0

Hehe man kan ju alltid hoppas! :D

tantan
0

hoppas? är det inte bättre om ingen gillar skiten så kanske dom slutar sända det?

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

TerriZue
0

Jaa precis!!… Hoppas att det inte är nån som gillar det…

IxxA
0

jag gillar det..  men jag kan nt säga vad som e så bra med det ör det vet jag ntOskyldig

Angelclaw
0

Min personliga övertygelse om idol är att de som verkligen sitter på talang har för mkt vett för att söka dit…

Idol är bara förnedringstv, inget jag alls vill se!

Fast nu var jag ju ännu en som INTE gillar Idol.. :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Benjy
0

Jag undrar om ni verkligen har tittat på Idol ni som ratar det och säger att de inte kan sjunga. Såklart de finns vissa man inte gillar och tycker inte borde passa. Men kom inte och säg att alla sjunger falskt och hemskt.
För så är inte fallet. Sen kanske man inte gillar självaste programmet i sig och upplägget men det är en annan sak

Angelclaw
0

#12 tyvärr har jag sett tillräckligt för att veta vad jag själv tycker..

Visst finns det en del som kanske sjunger hjälpligt, eller till och med jättebra.. Men de drillas till att bli nåt de oftast inte var från början..

American Idol är isåfall mkt bättre, där finns det liksom oftast inga mellanting, antingen är de de bra, och då kommer de med, eller också är de inte bra och ratas. Men givetvis som i övriga livet så finns det ju inga regler utan undantag så.. det slinker säkert med något mindre bra, precis som det kanske slinker med något bra i den svenska uttagningen.

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

TerriZue
0

#12 Även jag har sett tillräckligt mycket för att veta vad jag själv tycker…

Kan ärligt säga att jag har nog max hört två stycken som jag skulle kunna säga att jag tycker sjunger ganska bra iaf (det har väl med smak att göra) men även om de sjunger bra så kommer jaga ldrig tycka att de är bra artister och jag kommer aldrig gilla det de gör, för är man så dum så att man söker in till idol så… jaa.. då är man bra dum tycker jag… :/

Karmatarerskanise
0

Jag ser på det för att det är underhållande. Speciellt när de har uttagningarna haha :)

LinneaG
0

Jag ser på det i början för att det är kul att se hur personer kan göra bort sig och verkligen tro att de sjunger bra.
Kan kolla senare i programmet också, men inget jag direkt följer.