Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 486 ggr
E_hjo
0

Inget Tokio :P

Hehe, läste i tidningen förut att Tokio hotel måste skjuta upp sin konsert pågrund av cystor på Bills stämband. ^^
Hur ställer ni Tokio-fans som beställt bijetter er till detta? Hehe.
                                         :)

Ebba-A
0

Oj, de flesta på tokio-Panic(ett svenskt TH-forum) bryr sig mest om Bill. Det kommer ett nytt konsert datum och man kan använda samma biljett :D

Värd på Choklad iFokus

JossanH
0

Ärligt… vet knappt vilka det är…Så intressanta tycker jag dom är… ;)

Sajtvärd på Iller.ifokus

Buuc
0

Jag säger bara wooohoooo! Men blä för att dom ska starta upp snart igen. :( Jag är sjukt trött på dom! Det blir för mycket om ett litet fjuttigt band nu. :/

KAGE
0

Alltså hysterin över dom kommer ju att dö snart, så alla borde chilla.. :o Samma som när Green Day och Good Charlotte var sådär stora bland wannabeflickorna. Dom höll ju inte i speciellt länge på den nivån..

/Karoline.

Ebba-A
0

Ja, alla har ju olika åsikter ^^

JAg vet två 20-åriga, svenska tjejer som var i kön till Dortmund(där TH skulle ha konsert på måndag(31/3 egentligen) i tisdags och fick veta att den var inställd. Så alla pengar (flyg, vandrarhem, mat) var bortkastat.

Värd på Choklad iFokus

BlackTear
0

Tror mest TH är rädda för att bli bortglömda. För alla deras "låtsas"fans kommer säkert tröttna då dom inte kan uppträda eller liknande på x antal månader. Så förhoppningsvis kommer hysterin lägga sig och Th tas som ett seriösare band i slutet av året eller nästa (:

Wiizy
0

haha jag var jätte beroende, nu ba "Men orka". 

jag ska iaf inte gå, som tur är! ^^'