Inget Tokio :P
Hehe, läste i tidningen förut att Tokio hotel måste skjuta upp sin konsert pågrund av cystor på Bills stämband. ^^
Hur ställer ni Tokio-fans som beställt bijetter er till detta? Hehe.
:)
Oj, de flesta på tokio-Panic(ett svenskt TH-forum) bryr sig mest om Bill. Det kommer ett nytt konsert datum och man kan använda samma biljett :D
Värd på Choklad iFokus
Ärligt… vet knappt vilka det är…Så intressanta tycker jag dom är… ;)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Jag säger bara wooohoooo! Men blä för att dom ska starta upp snart igen. :( Jag är sjukt trött på dom! Det blir för mycket om ett litet fjuttigt band nu. :/
Alltså hysterin över dom kommer ju att dö snart, så alla borde chilla.. :o Samma som när Green Day och Good Charlotte var sådär stora bland wannabeflickorna. Dom höll ju inte i speciellt länge på den nivån..
/Karoline.
Ja, alla har ju olika åsikter ^^
JAg vet två 20-åriga, svenska tjejer som var i kön till Dortmund(där TH skulle ha konsert på måndag(31/3 egentligen) i tisdags och fick veta att den var inställd. Så alla pengar (flyg, vandrarhem, mat) var bortkastat.
Värd på Choklad iFokus

Tror mest TH är rädda för att bli bortglömda. För alla deras "låtsas"fans kommer säkert tröttna då dom inte kan uppträda eller liknande på x antal månader. Så förhoppningsvis kommer hysterin lägga sig och Th tas som ett seriösare band i slutet av året eller nästa (:

haha jag var jätte beroende, nu ba "Men orka".
jag ska iaf inte gå, som tur är! ^^'