Dyraste Konserten
Hur mycket har ni spenderat som mest för att gå på en konsert?
För knappa månaden sedan åkte jag till oslo på Kaizers Orchestra-konsert. Jag och en kompis skulle åka och vi skulle dela på bensin, hotell (2 nätter… hittade inga vettiga vandrarhem o var lite kallt att sova i bilen), konsertbiljetter och ja såna saker… Men, till saken hör att min kompis fick ryggskott dagen till ära så jag raggade upp en annan vän och erbjöd mig att betala hela kalaset själv… :) Bara han hängde med!
Så slutsumman låg väl nånstans på 3500- 4000 spänn… För EN konsert!! Himla tur att resten av resan vart så fantastiskt bra!! :D
Förresten så ska jag se dom nu igen i morgon.. I sthlm,. och på lördag i malmö.. Tåg och biljetter- ca 1100:-… Är mycket peppad!
Sajtvärd på Iller.ifokus
ja du jossan, kaizers är mitt favvoband också. ska bli grymt o se dom ikväll.
Är hemligt kär i snygga janove också… :)
haha! ja..jag måste nog nästan hålla med föregående inlägg, fastän det inte var jag som skrev det!! (Jossan kidnappade min dator!!) men fy fan vilken bra konsert..är så otroligt överaskad. Och lite hemligt kär i janove…*flin* underbart!!
Go go go!!! Nu har jag sett dom i oslo den 8 mars, Sthlm den 27 mars, malmö den 29 mars och bokat biljett till köpenhamn den 19 april!!! :P Då vet man att det varit en bra konsert!!! Kul att de byter ut några låtar för varje konsert!
Sajtvärd på Iller.ifokus