Hello Aunt Alicia.
Jag måste erkänna att jag trodde det skulle vara lite mer fart i det här forumet. Istället är det bara inlägg efter inlägg som man inte ens ids kommentera. Visst, jag är en gnällspik. Finns det ingen här som lyssnar på annat än samma gamla Ebba Grön och hårdrock som man gjorde -93 (då jag var tre år gammal, bör tilläggas)? Jag tycker, eftersom jag inte har sett någon sådan här tråd tidigare, att vi kan presentera oss lite och berätta om vårt musikintresse, band och dela med oss av tips.
Jag är nyfiken! Berätta om din första pinsamma cd-skiva, om drömkonserten, är du en festivalmänniska, har du träffat någon av dina idoler, vilken är den bästa musikaffären i stan, vilka låtar vill du spela på din egen begravning? Spåna!
Skao ni mé eller?

Hej jag heter Alicia och min absoluta favorit idol är Danny Saucedo, jag har träffat han och han har även hört mig sjunga. Min första cd skiva var någon med Britney, och jag har inte varit på någon stor festival. Men jag har träffat runt 30 kändisar. Och jag vill att Ron Pope - A drop in the ocean, ska spelas på min begravning http://www.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc