Musik iFokus

Musik

Etikettsenaste-nytt
Läst 1546 ggr
Ludvig1
0

Bästa sångerskan

Bästa sångerskan är klart Carrie Underwood

Lyssna på Carrie Underwood - So Small

Emelie-G
0

Jag tycker att Amanda Jenssen är den bästa sångerskan just nu (långt ifrån alla kommer hålla med mig).

ElinSvensson
0

bästa sångerskan, det är ganska svårt att avgöra, med tanke på att dom flesta ha olika stil,

Angelclaw
0

Angela Gossow från Arch Enemy eller Otep Shamaya från OTEP är mina favoriter.. fast då har jag ju lite annorlunda musiksmak..

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

tantan
0

måste säga att Nina Ramsby gör det äckligt bra när hon sjunnger järnstaden med sällskapet. Har inte hört så mycket av henne men den låten ger mig goosebumps varje gång

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Benjy
0

Whitney Houston & Celine Dion rent sångmässigt enligt mig

Jossa
0

#5 Håller absolut med.

Jossa
0

#5 Håller absolut med.

KarlaH
0

#5 tycker jag me! ;)

sputtnick_plexus
0

Bill

BlackTear
0

Amy Lee!

blaskigtkaffe
0

Leona Lewis är ju grym också :)

Buuc
0

#9 Så Bill ÄR verkligen en tjej? Tänkte väl.. Stackars barn som har ett killnamn och som vissa tror är en kille. Men han är verkligen inte den bästa sångerskan, absolut inte!

Jag tycker att Shakira är bra men inte den bästa.. Jag gillar också Nelly Furtado men hon sjunger ju inte sådär jättebra.. Amy Winehouse har bra låtar men hon är ju crazy.. Ajj dont novv, faktiskt.

BlackTear
0

#12: "#9 Så Bill ÄR verkligen en tjej? Tänkte väl.. Stackars barn som har ett killnamn och som vissa tror är en kille. Men han är verkligen inte den bästa sångerskan, absolut inte!"

HAHAHAH, fan vad fail du är ifall du tror att Bill Kaulitz är en tjej xD Vännen, kolla synen :)

Murre_Uddiz
0

ironi vare här :p

Buuc
0

#13 Jag skämtar ju bara.. xD Vet mycket väl att han är kille, men han är ju typ en tjej också.. O.o'