Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 707 ggr
[VictoriaR]
0

Ipod hjälp..:(

Hej!Jag har just köppt en ny piod nano video.Laddade ner en Tokio Hotel skiva "scream" till itunes,men fattar inte hur jag får över den till ipoden?Har försökt genom att koppla in den och väntat,och typ kollat runt på sidan om hur jag för över låtarna,men hittar ingenting..:(

Ärjue lite tråkigt att ha en Ipod om man inte kan ladda ner musik..

JossanH
0

ja, shit hur gjorde jag i början….

Får du inte fram ipoden alls på itunes??
Har du väl fått in den kan du välja så att den öppnas i itunes varje gång du kopplar den till datorn.

Laddar du hem filmer, videos som inte är i mp4 måste du konvertera till MP4. Sen är det bara att dra över det som ligger på itunes till den lilla ikonen som är din ipod.

Sajtvärd på Iller.ifokus

[VictoriaR]
0

Jag fick ner ett album,men vet inte hur det gick till..Oskyldig

tantan
0

starta itunes, koppla in ipoden, klicka på ipodikonen inne  i itunes, klicka på "synkronisera ipod". då får du in all musik som ligger i ditt itunesbibliotek på ipoden

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

JossanH
0

Om du väljer synkronosera direkt när du kopplar in itunes så synkronoseras även borttagna spår från ipoden. tar du bort ett album tex från itunes och ipoden synkar så tas det även bort från poden.
Väljer du att hantera ipoden manuelt så markerar du album/spår/etc och sedan drar in det till ikonen som är din ipod.

Är svårt att förklara när man inte har det framför sig…

Sajtvärd på Iller.ifokus

[VictoriaR]
0

OKej,men asså jag har inte ngt konto i iTunes,och varje gång jag klickar på ipoden så kommer det fram en ruta där det står att jag ska registrera mig..Jag testade att bara sätta in sladden och då stog det "synkroniserar" på skärmen och så väntade jag..sen försvann den synbolden "typ 2 rullande pilar" och istället kom det upp en annan symbol och så stog det "mata ut innan du kopplar ifrån" jag gjorde och men symbolen försvann inte och sen när det hade gått typ 15 min så drog jag ut sladden och då försvann min gammla musik också..:(

[VictoriaR]
0

Jag har testat att vänsterklicka på ipoden och klickat på synkronisera,då står det på skärmen "synkroniksering pågår" och när det är klart så står det fortfarande asnluten på ipoden så måste man typ vänta i 100 år (för det tar alldrig slut..)

JossanH
0

sorry, men det är så svårt att förklara och förstå exakt vad som är problemet när man inte kan vara på plats och kolla själv…

Sajtvärd på Iller.ifokus