Brolle Jr!
Någon mer än mig som tycker att han är söt och har otroligt fina ögon? Sen så har han ju en fin röst åxå såklart =)

Är inte alls förtjust i de låtar han sjunger men visst, hans röst är så otroligt vacker. =)

Joo han är snygg, och han sjunger jävligt bra:D

#1 hur kommer d sig att du inte tycker om låtarna?
#2 hehe absolut =)

#4 det är ju luggen som gör det mesta..

#6 Det är möjligt, men ändå.. det är typ som om jag skulle ta av mig kepsen (som man kan se på min visningsbild) fast värre.. det är min åsikt =)
Utseendet är väl inte det jag har reagerat över med honom (han är ju inte ful men iaf) men han är ju OTROLIGT duktig! :D Älskar hans röst och han verkar vara hur trevlig som helst och ha fötterna på jorden… därför gillar jag honom. :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Synd att han inte bor i sthlm, då skulle jag lätt leta reda på honom o ragga som aldrig förr ;)

#10 Ja men ska man lyssna till rykten kan man väl sluta gilla nån över huvud taget…

#12 ne jag menade inte att du lyssnade på dom =) menar bara att man ska skita i rykten..

#14 tycker att man ska skita i dom även fast man kanske inte tycker om personen i fråga..

#16 okej, ja det håller jag verkligen med om.. tycker att det är så löjligt med dom som t.ex slutat lyssna på Michael Jackson när rykten om att han är pedofil startade, vad faan har det med musiken att göra?

Brolle är en riksnörd. Fjantande hoppande som tror han är en Elvis….

#18 Du får tycka vad du vill, men om det ska låta sådär behöver du inte yttra dig här, den här tråden är till för dom som tycker om honom.. vill du ändå säga vad du tycker kan du starta en egen tråd!
#10 Ja, jag ska väl inte säga för mycket.. jag har ju aldrig träffat honom heller. Utgår bara från min uppfattning av honom när man har sett honom i intervjuer och en del tv-program. Men jag gillar honom i alla fall.. :)
#16 håller med om det också! :)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

_LimE_, Hehe det är helt enkelst inte min musiksmak :)

19 ????
Hallå är det ej en fri site att tycka och tänka som man vill???
Är du en gamnmal ryss ???
SOPA!

Brålle är ju kass.
Hoppande luggen vilken megafjant.

Brolle who?

#23 jo man får tycka o tänka som man vill, det är ett fritt länd, men man får inte säga vad man vill.. ja absolut är jag en gammal ryss, hur visste du det?

Nog för jag är uppifrån men här har vi 2 skikt. EN som gillar BRÅLLE och en som verkligen tycker han är en mega fjant . SÅ jag förstår faktiskt uppståndelsen här….

pheeew im kraking on brolle as we say in thalibanien.