Melodifestivalen 2008
Vilken låt tycker ni är bäst i melodifestivalen?

Den där med tvillingarna :) vad dom nu heter…
Och Sannas låt var också bra :P Lite Nordman…
Och Eskobar, fast dom kom inte ens vidare :(
I Lågornas Sken, med Nordman, självklart :3
Jag sprang runt i huset och jublade när dom slog Carola, rätt åt henne xD
Thank you med Amy Daimond, Upp och hoppa med Frida feat. headline*, Hero med Charlotte Perreli* och Hur svårt kan det va? med Linda Bengtsing*
*= Vet inte hur det stavas.

#2 haha, samma här x) fast jag sprang inte runt utan jublade, en massa.
#4 Mamma trode att Carola skulle vinna, så hon blev skyldig mig hundra kronor, men jag tyckte att hennes min var så rolig (Min mamma när Nordman van över Carola: O.O) så jag sa att det var betalning nog X)
Heja Nordman ^-^

Jag gillade mest BWO.
Nordman 
Sanna!
nordman borde vunnit xD
#9 Så sant som det är sagt ^^

Hade ingen speciell favorit, hade Ola men han åkte ju ut:/
Fast om man ska vara riktigt ärlig, så var nog den absolut bästa låten…"Denna sången é till dig, CARINA BERG!!!" xD
Om man hade kunnat rösta på Björn Gustafsson så hade jag säkert ringt det nummret tusen gånger :3

Sanna :)

I lågornas sken - Nordman
Lay your love on me - BWO
Just a minute - Rongedal

DANIEL MITSOGIANNIS - PAME!! I LOVE IT!
BWO! Lay your love on me! 

Jag tyckte Linda Bengtzing

Tycker att melodifestivalen har varit väldigt dålig på sistonde.. Särskilt Lordi. Helt ärligt, deras låt var usel. Musiken var inte bra, jag fattade inte vitsen med att "klä ut sig" och deras text var bara dålig..
Men, back on topic =) Jag skulle nog säga Sanna, trots att jag inte alls gillar hennes musik eller liknande så var hon faktiskt den som kunde sjunga bäst live och hade bäst utstrålning.
#18 Men trotts detta så vann dom ändå, konstigt, va? x)

Jag gillade Frondas låt bäst, även fast han inte tog sig till final.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

BWO =)
Visst ska sverige kvala iår? Någon som vet när det kommer sändas?
Även fast jag tyckte charlottes låt var typ sämst så tror jag fasktiskt en den kan ha en rätt bra chans att komma högt på listan.. Vad tror ni??