Musik iFokus

Musik

Etikett: konserter-festivaler
Läst 1269 ggr
Beafer
0

Kiss till Sverige

Ja, just nu sitter jag och väntar på att biljetterna ska släppas. 5 min kvar!! Jag hoppas verkligen att jag får biljetter. Vet inte vad jag gör annars ;D

Är det någon annan som ska dit?

Beafer
0

nu har jag biljetter :D blev placerad i kö i 15 min innan jag kom in på sidan och kunde boka!

LimE-6
0

Jag ska jobba på den konserten =P

Cattiiis
0

Gud va' kul det skulle vara! Det skulle jag veerkligen vilja gå på! När är det?

Beafer
0

#2 jasså? :D vad ska du jobba som?

#3 den är 30 maj.. men biljetterna tog slut efter 20 min :P fast det finns biljetter på blocket, men dom är svinigt dyra!

Cattiiis
0

Jodå, det förstår jag. Men blev ändå nyfiken. Min kompis tyckte vi skulle jobba där så man fick se dem, men det kom inte mycket längre än att vi pratade om det. Att jag alltid missar allt kul ;)

Beafer
0

#5 men vadå jobba där? vad gör man då liksom? :D haha, ja det är ju typiskt! men du får väl kraffsa ihop pengar och köpa biljett på blocket då :D

LimE-6
0

jag ska stå i kiosk.. =P

Cattiiis
0

Min kompis hade i alla fall hört att man kunde få gå på konserten om man jobbade efteråt. Med typ städning eller nå't sånt. Skulle vart himla kul att gå på Kiss!

Beafer
0

#7 hehe, okej :D

#8 är det försent nu då? du borde kolla upp det :D

Cattiiis
0

Mm, får väll göra det.. *hoppas*

Cattiiis
0

vart va' de du bokade biljetter?

Benjy
0

WOOT. missat helt, vart/när? finns de biljetter kvar?

Beafer
0

#11 på ticnet

#12 stadion 30 maj. det finns inga biljeter på ticnet. dom tog slut efter 20 min :P men det finns en del på blocket. fast dom var riktigt dyra!

Cattiiis
0

Okej, det är fortfarande orättvist ;)

LimE-6
0

hehe.. ska jobba på maiden åxåRäcka ut tungan

JoJos
0

han inte få några biljetter så VÄRDELÖST =/

LimE-6
0

#16 det gäller att ringa så fort dom släpps.. ;)

JoJos
0

#17 jo jag vet men han inte ändå fick sitta förlänge ikö

LimE-6
0

#18 aha okej, ja då är det ju inte så mycket att göra åt saken.. om du inte går ut på blocket vill säga.. men då får du räkna med uppåt 1000 kr..

Beafer
0

#17 eller logga in.. jag köpte mina på nätet (ticnet).

LimE-6
0

#20 ja precis.. klart man köper från ticnet, men man kan även ringa dom..

Cattiiis
0

Någon som vet ungefär hur länge det håller på? Det kan finnas en liten chans att jag kan gå, men eftersom jag bor i jkpg måste jag ha tåg eller buss tillbaka efter konserten…

Cattiiis
0

JAG SKA SE KIIIIIIIIISS!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D
SÅ JÄVLA GLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAD!!!!!

Beafer
0

#23 wöööoowööööwooooow :D fan va nice :D:D

Cattiiis
0

Asså shiiiiiieeet, fan vad kul det kommer bliii!!! :D
Känns helt overkligt, JAG ska se KISS!!!!! Hahahhh

Har du sittplats eller ståplats Beafer?

Beafer
0

#25 eller hur :D jag får fjärilar i magen när jag tänker på det! jag har sittplats. och det var väl tur att jag tog det. var på kristet utseende igår på en krog och då höll jag på att bli ihälklämd. kan bara tänka mig hur det skulle vara med ståplats på kiss då ;D dessutom ska lillasyster också följa med :) vad har du för plats då?

Cattiiis
0

Jag har också sittplats. Jag kan inte ha ståplats för mina knän. Vilken sektion?

Beafer
0

g vänster rad 10 :) du då?

Cattiiis
0

N höger, rad 18 :)

Beafer
0

härligt :D

Cattiiis
0

Två månader och nitton dagar kvar nu! ;)

Beafer
0

WOOOOW :D det är ju snart! nästan! haha, då kan ju mina klasskompisar vara på balen medans jag njuter av kiss ;D HAHA!

Cattiiis
0

Hahah ;) idag kom våra biljetter med posten! längtaaaaar!

Beafer
0

nu är det inte lång tid kvar. det är ju snart april.. och efter april är det maj ;D det betyder att det är snart ;D

Cattiiis
0

Precis! Det är faktiskt bara två månader, nio dagar, tre timmar och femtiofyra minuter kvar! ;)

Nej nej, jag längtar inte alls…

Beafer
0

hahahaha, nejnej.. jag ser det ;D

casandra
0

Jag har också köpt biljett till KISS, ståplats :)
Kommer bli ruggigt!

Beafer
0

#37 fy fan vad nice :D skulle också vilja ha det.. men som sagt, jag är lite för kort och så har jag lillasyster med mig ;D men inte grinar jag, jag ska ju dit iaf ;)

Cattiiis
0

En månad, tjugosju dagar och fyrtiosex minuter kvar! =)

Beafer
0

herrejisses! :O kan det bli 30 maj nu eller?

Cattiiis
0

48 dagar kvar nu! ;)

Cattiiis
0

Mindre än en månad kvar nu! :D

Beafer
0

oh my! nu är det inte långt alls kvar! :O min kusin hade lyckats få tag i en biljett hon också nu :D tjoho!

Cattiiis
0

15 dagar kvar nu! Två veckor och en dag! Det är ju inte alls lång tid!

LimE-6
0

va skönt, då får jag jobba snart igen..

Cattiiis
0

10 dagar kvar!

Beafer
0

nu är vi nere på ensiffrigt :O :D

Jenahbella
0

åh jag har eventuellt fått tag på två biljetter nu :D vill verkligen komma iväg! :D

Beafer
0

#48 vad roligt :D hoppas du får dom!

Cattiiis
0

Herregud, nu är det bara 5 dagar kvar! På fredag gäller det, åh vad det ska bli kul!

LimE-6
0

Tycker åxå att det ska bli kul, men stressigt som faan..

Beafer
0

WAAAAAAAAAAAAAAAAAH! jag avkvider snart! jag har sett fram emot det här i typ hela mitt liv. och snart händer det :O oh my!

Cattiiis
0

idaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!

Cattiiis
0

Jag kom precis hem från Stockholm. Dem var helt sjukt jävla underbaraa! Åh det var så häftigt! Det här minnet kommer jag leva på lääänge.

Beafer
0

jag fattar typ inte att det har hänt :S men shit, det var det bästa jag vart med om kan jag säga! fyfan vad jag är glad och nöjd! träningsvärk i magen och halsen för att jag har sjungit så mycket :D