Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 810 ggr
emoflickan
0

West Coast Riot!

Den 26:e är det dags för west coast riot i gbg! Hoppas många har tänkt åka dit, lineupen är ju såååååååå jävla grym! (www.westcoastriot.se)

Jag har dessutom fotopass iår igen (hade förra året på pier pressure) ska bli sååå himla kul att stå därframme och fots! Bilder kommer komma sen :))

Beafer
0

fyfan vad jag vill dit! det är min dröm i sommar. synd bara att jag inte kommer kunna åka :( det är ju så jävla grymma band som spelar i år.

mjioo
0

hum jag ska inte dit men känner väldigt många som ska det..

men in till stan ska jag, måste till bibblan :D så då tar jag nog en promenad upp på bron och kikar lite och hoppas på att få träffa en kompis ifrån öland..

jag har lite svårt för sånahär saker som händer i göteborg eftersom jag är där så himla ofta, kanske har blivit bortskämd med gbg-kalaset för mycket.. vart där varje år så långt jag kan minnas.

emoflickan
0

2 dagar kvar, otroligt peppad!! hoppas bara det blir okej väder så man slipper stå o fota i ösregn. Bad Religion kommer vara sååå bäst som alltid!

Beafer
0

#3 skämmes! ;) jag blir för avundjuk!

emoflickan
0

för den som är intresserad så har jag lagt upp lite bilder på facebook :) tror enna länken ska funka för alla: bilder

det var för övrigt så jävla bäst!! :)