Musik iFokus

Musik

Etikett: pop
Läst 835 ggr
rockyboy
0

Nån som gillar Nightwish?

rockyboy
0
Lollo86
0

Jag gillade Nightwish mycket förut men sen tröttnade jag. kan fortfarande vara okej men nån låt då och då. men inte mer.

Men det var när Tarja var med. nu tycker jag inte alls att dom är bra. snarare tvärtom :S

Psykbollen
0

Älskar Nightwish :)

Azmaria
0

Jag gillar Nightwish..båda sångarna var helt bra.. men gillade Tarja lite mer än Anette. fast Anette sjunger väl helt okej.

Make Pasta not War, Vee~

TerriZue
0

Jag tycker att Anette passar mycket bättre till den musik Nightwish spelar. Älskar verkligen hennes röst, den är så klar på något sätt… Tarja var också duktig, helt otrolig röst men när det gäller Nightwish röstar jag för Anette. :)

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Lollo86
0

Jag tyckte att deras musik blev mycket mer speciell när Tarja var med.. det är inte många band som lät som dom gjorde då. nu låter det ju som vilket annat nytt band som helst.. riktigt tråkigt faktiskt tycker jag.

EmmaG
0

Jag hillar fortfrande Nightwish & det är en del ritkigt sköna låtar på nya plattan men jag håller #6 till stor del här..
Anette låter som shlagersångerska ibland..

// Emma, aka Althea

Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken

Colan
0

me gilla mycket

sputtnick_plexus
0

Jag gillar inte.

[jenkass]
0

håller med #2

Ianna
0

Gillar dem både nu och då. Men jag lyssnar hellre på Tristania.

Hamka
0

Gillade* stämmer nog bättre … jag gillar inte Anette Olzon's röst den skulle ärligt passa bättre i ett popband.

EllinorOlsson
0

#2 håller med dig ! Började lyssna fanatiskt på dom till en början, sen när det blev tradigt så slutade jag. Men jag har knappt tagit upp lyssnandet igen, knappast nu när bandet inte ville ha med Tarja för att hon var "för mkt av en diva". Hmmm jag tyckte att hon utgjorde nightwish helt och hållet. Marco (bas, sång) sjöng ju mkt med tarja..men han låter mer som en brunstig björn…blööööö. Den nya sångaren är okej, men jag har inte börjat lyssna för det.

Hej då Nightwish

[aspie]
0

JAAAAA gillar dom mycket

Citronmeliss
0

Det gör jag också aspie, så våra vägar korsas i genFlört

Kram, Citronmeliss!

//Citronmeliss - Psykologi iFokus
---------------------------------------------------------------
Det bästa och vackraste kan inte ses eller höras 
utan måste kännas med ditt hjärta

[aspie]
0

#15 Ha ha ha…. ja där ser man, du väldoftande lilla citronmeliss. Jag har gillat hårdrock så länge jag kan minnas. Gillar förresten all musik med mycket gitarr, gärna många och långa solon. Min dotter har "GuitarHero" och spelar som en….. Jag får rysningar över hela kroppen av alla dessa underbara gitarrer

SkrattandeKram tebax

vitvargen
0

tidgia nightwish med tarja är väldigt bra, tyvärr gillar jag inte den nya sångerskan även om jag försökt ge henne en chans. men gillar du den här genren ska du kolla upp visions of atlantis !!!