Musik iFokus

Musik

Etikettkonserter-festivaler
Läst 585 ggr
TerriZue
2008-07-18 11:53
0

Maiden!

Fyyyyyyy satan! Jag och sambon var på Maiden i Stockholm i onsdags. Vi gick upp vid fyra och åkte hemifrån kvart över fem för att komma tidigt till kön. Sedan var det bara att vänta, vi hamnade långt fram i kön och blev garanterade en plats längst fram.

Jag höll på att dö för jag hade världens mensverk (vilket sätter sig i ryggen på mig) och en del idioter stod och tryckte på som f** långt innan det ens hade börjat bara för att jävlas med folk. (Två små skitungar som inte fattade att folk kunde skadas allvarlig) Men sen satte Maiden äntligen igång (efter 14-15 timmars väntan) och herregud! Det var helt J**la OTROLIGT! Jag har aldrig sett något liknande och jag kommer aldrig få göra det heller. Jag glömde helt bort hur ont jag hade och hur trött jag var, det vara bara att hänga med när resten av publiken hoppade och njuta!

Snacka om ett band som vekrligen ger ALLT! Hade jag vetat att det var så otroligt hade jag kunnat vänta dubbelt så länge bara för att få se dem!

Efter konserten var slut var både jag och min sambo helt slut, vi fick stötta varandra på vägen ut och så stod vi bara och hände medan vi väntade på våran skjuts hem. Igår var vi som två spöken men det var det defenitivt värt! :D

Jag var bara tvungen att skriva av mig lite, antar att säkert någon mer här inne förutom jag var på Maiden i stockholm?

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

KallaMigMimmi
2008-07-18 20:06
0

Jag var inte där men hört att det var sjukt bra! är inget fan av dom men skulle kanske blivit om jag var där..

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

TerriZue
2008-07-27 20:26
0

Det tror jag absolut att du skulle ha blivit! Det var fantastiskt! :D

[Henke29]
2008-07-29 10:56
0

Nästa ggr dom ska hit så blir de till att kolla på dom..
Har alla deras Studioalbum..
Sen har ja en kompis som var på Ullevi..
Tyvärr hadde ja inte pengar att åka dit men nästa ggr då ska ja bara dit..

Henke

LimE-6
2008-07-29 17:11
0

Jag jobbade på Maiden och håller med om att dom är bra, fast det visste jag ju redan innan ;)

TerriZue
2008-07-30 01:17
0

Vilken lyx att jobba där! Det skulle jag också vilja göra.. :)

Hehe joo, visst visste jag att de var bra redan innan men OJ så otroligt trodde jag helt enkelt inte att det kunde bli.. :)

LimE-6
2008-07-30 02:41
0

#5 Hehe aa jag vet, får komma in gratis o se dom o får tom betalt för det ;) Gick riktigt bra, fick ca 230kr i timman =) Otroligt bra för att vara stadion..

TerriZue
2008-07-30 14:34
0

Det låter ju som en dröm! :D Ring mig nästa gång! ;)