Låt - piano?
Det är så att jag bara älskar Coldplays låt Lost, och även den akustiska versionen! Älskar pianospelet i den akustiska versionen och skulle vilja kunna spela den själv på min synt. Nån som vet vart man kan få tag i låten med "nybörjartoner," d.v.s. med bokstäver? Kan inte vanliga noter så jättebra då jag är självlärd och bara lärt mig takt i skolan. :P

Jag håller med dig, den är underbar! Håller också på att leta efter noterna, dock lite avancerade eftersom att jag har spelat i cirka fem år .. :) Men säg gärna till om du hittar dom!

#1 Wohoo, den första som håller med mig om att den är underbar! ;D Jag har inte hittat ännu.. Men det kanske kommer ut senare, när singeln släpps i flera versioner? Tills dess ska jag försöka att lära mig lite amatörmässigt på min synt.. :)

#2 Haha, jag älskar Coldplay! Jaa, det har du nog rätt i att den kan göra! :P Haha, jag får väl också testa (:

#3 Det konstiga att det finns flera hundra fans av Coldplay, deras konsert är ju FULLbokad! Och typ 4 av de fans som finns här i Sverige är medlemmar här, så det är inte många man kan snacka om sitt favvoband med.. -.-'

#4 Haha näää, håller med! Inte alls många man möter som gillar dem :/ Ska du på konserten?

#5 När mamma sa att jag fick gå så var det redan fullt… -.-' Så näe… Ska du?

#6 Okej vilken otur :/ Neej, jag ska inte gå, jag vill helst inte gå själv, och jag får ju inte med mig någon annan direkt :P

#7 Ja, det suger… "/ Synd att vi inte kände varandra eller nåt, då kunde vi ju gå… x'D Men dom kanske filmar det eller nåt, sen kommer det säkert finnas lite klipp på youtube om man undrar hur det går..

#8 Jaa, det är ju synd x) Det brukar ju alltid vara någon som gör det, man får hoppas att de lägger ut det i så fall! :)

#9 Japp… Hur går det med pianospelandet då? :P Jag har lärt mig låten lite själv, den är faktiskt ganska lätt… Asså början iallafall.. x) Men det låter inte alls snyggt på min synt, låter bara fejkat..

#10 Haha, jag har inte testat än x) Har varken haft tid eller ork till det :P Men det blir nog av förr eller senare