TOKIO HOTEL
TH!! MERA TH!!! ÄLSKAÄLSKA ÄLSKAÄLSKA TH!!
eller hur 
Mjä. Min syrra skulle svarat : ja självklart =P

åh nej där är jag beredd att protestera ;)

Har nog aldrig hört. =)
#3 killen som sjunger sej ut som en tjej iaf xD haha…

Aaaa juste ja… =)
Går nån låt på radion? ;)
eh nae :P

HAr aldrig hört förr.
De ser ut som flickor :P

NEJ usch nej åh nej dom ser vedervärdiga ut :P
#8 nää, don´t like rasta ;) bills brorsa, elr hur?

12# hahahaha, för det första är det dreadlocks för det andra har jag också dreads :P muhahahaha där satt den
:|
13# Men folk som har dreads kallar ju sig själva för rastas (om de bekänner sig till religionen då förstås). Men jag förstår hur du menar, många blandar ihop dreads och rastaflätor :P
vad är "rastas" för religion dåå?
#13 jag vet, men han har ju typ brunt :S Och med en Stoooor keps på ;P
haha, du passar ju iaf i det ;)
men avd är rastas för religion? 
rasta en utövare av rastafari, en religion som mest finns på jamaica.
även kallas sekt av min svenska lärare på högstadiet. haha
vad tror man på i rastafari då?

19# tyckte nästan det lät lite kul med "Rastafarianer är motståndare till droger; undantaget är alltså marijuana, som är rastafarianernas heliga ört" :P
Varför e alla på TH för deras utseende? FÖr de första ser de helt okej ut (enligt mig då), men förrutom det är det väll ändå hur de sjunger/spelar man bedömmer ett band efter? Eller har ja fattat helt fel.. :P
#22 hon frågade ju. Började med hur jag skulle förklara för E_hjo om dom, så hon kanske kom ihåg, och det gjorde hon elr hur? ;P
Och jag håller med dig- man ska inte döma artister efter utséende.
Jag gillar TK :P Bill och Tom är så jävla söta <3 (bryr mig inte om vad ni säger^^) och dom spelar ju bra också ;)

han som sjunger e såå snygg
för er som är intresserade så signerar dom nya skivan på bengans i sthlm imorrn om jag inte såg helt fel i metro.
#26 min syrras kompis gick på den ^^
har hört nåra låtar me dom men den enda som va bra va ju "monsoon" =D
Har hört massa om dem men har aldirg hört ngn av deras låtar :p

Okej först och främst hatar jag Tokio Hotel men jag måste bara säga att jag tycker det är så sjukt löjligt att de gör om Durch Den Monsoon till engelska bara för att de blir kända? -.-
Jag lyssnar inte på TH så mkt men Bill é söt <3

Alltså…
Är det sångaren som heter Bill?
I alla fall, han ser ut och låter mer som än kvinna än vad Jag gör ju…
Uh… Nej, tack! :)
flisa, hahaha, det läste jag inte :P
#32 aa hahahaha x''D

Åh, hallå!!!??
Utan smink så ser han ju ut som en 10 årig pojke ju!!! =O
Uh… Uh… = /

…Eller ja… Tjej. ; )

#35 det gör han väl ändå inte..haha..=)

Mjooooo… Lite iaf ;)

#38 hehe…
hihihi XP
Men dom e ju duktiga ändå :P

Men… Om man inte ska gå efter utseendet så håller jag med Murre. : )

hhee..okajj..=)
#41 självklart gör du det Älsk ;D

#43 Tsssss = D
Japp… Jag har klagat en hel del på TH nu men jag faktiskt lyssnat igenom Monsoon X-antal ggr nu och jag tycker faktiskt att den är heeeelt OK! : )

vart inte dom på signering i stockholm?
#45 läs #26 ;D

Varför disskuterar ni hr som ser ut?
Man ska LYSSNA på dom :9 Och jag diggar faktist Bill's tjejröst. Och jag fattar inte ett dugg tyska. Med musiken är bra ^^,

jo musiken e bra hehe xD, det e det..xD
Joo , fast inte alla tyska låter är lika bra :P

det är inte TYSKAN jag har nåt emot. nej nej nej jag gillar tyska. lyssnar ofta på tyska industriband osv osv. men TH har jag verkligen nåt emot.

Jag fick deras engelska skiva "Scream" av en vän förut och jag har lyssnat igenom några ggr nu…
Jag får väl erkänna att jag har åkt dit jag med… Attans! : D
Hahaha. : )
Men jag skulle aldrig lyssna på de tyska låtarna iaf. =)
monsoon är den låten som jag gillar mest…gillar inte dom andra och jag gillar inte tyska spec mkt heller!!men dom är väl ganska gulliga XD ,men som sagt,gillat monsoon mest sålänge iaf

Alltså nu skäms jag jättemkt… ; D
Har kollat på antal bilder med Bill Kaulitz och… Man ser ju liksom ganska väl att han är en kille. : )
#53 hahahaahaha x''D
Men bill o tom e ju assmala ;/ hiih

Ja, visst är dom smala men jag känner X antal killar som är lika smala så. : D
Aha har alldrig ricktigt fattat att alla är killar..jaja där ser man. Tycker att Bills frisyr är grym i alla fall. Dom tycka låtarna tycker jag inte om, men dom har gjort några på engelska också, eller har jag helt fel?
//En främling är en vän du inte lärt känna än;) kicka in på My place on WW

#56 Ja, ett album som heter Scream. : )

Jag tkr bara det är kul att dom inte ser ut som andra killar, det gör dom speciella och man kmr ihåg dom. ;)
Men Bill gör så fina låtar, det är därför jag fasnade x) Monsoon är redigt fin, om man lyssnar på texten, Don´t jump är också fin, men jag lyssnar inget på dom tyska låtarna, fattar inget, och läser spanska i skolan xD

Don't Jump är sååååå fin, ja! : D

Ready, set go är såå himla bra sen kommer Monsoon..hihi

Tokio Hotel - Rescue me <3
JAg gillar alla deras låtar. Det där med tjej rös.. Kan jag inte hålla med om. Okej när han var typ liten dvs 13-15år. NU är han snart 18år och har fått mkt mörkare röst…
Många av låtarna ÄR bättre på tyska enligt mig. För det första är det deras hemspråk och kan derför junga det på ett helt annat sätt. För det andra är det samma låt som på engelska bara att man inte förstår texten på samma sätt.
De engelska låtarna är även de helt underbara! :)
// TH - Fan xD
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#62 håller med dig fullt ;) lyssnade bara på dom engelska innan, men har börjat på dom tyska nu, och fattar prencip hela låten ;D hahah :P
Ang. tjejröst. Kom och tänka på när Bill var 13år. Och sjön Raning man ;) Där kan man prata om tjejröst! Jämför sedan det med text. Monsoon, Rette Mich eller liknande från Engelska skivan Scream. Där han han en betydligt mörkare röst :) (vilken klär honom betydligt bättre ;))
#63; Man förstår faktiskt :)
jag lyssnat på tyska låtarna blev det ovant (men på ett bra sätt) att lyssna på dem på engelska :). Man förstod texten på ett helt annat sätt. TYska låter ju totalt anorlunda ävan då det finns endel ord som är lika svenska.. Tyska kan låta väldigt kul också :) Som i låten Spring Nicht.. Vis själva refrengen precis innan Själva Spring Nicht kommer. LÅter det extremt kul med alla dessa Sch, sh, sj,sk ljud ;) Trots att låten i sig är sorlig..
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#64 hahah jaaa, när han sjöng den xD såå jääkla gullig, vilket leende han har igentligen xD HAHAH ,
haha , jaa tänkte mkt på det för ett tag sedan alla dom ljuden xP
haha okej :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
För det första så spelar väl utseendet ingen roll? Själv rycker jag att båda tvillingarna är snygga, men om dem såg skitfula ut skulle jag ju lyssna iaf. Det är ju musiken som spelar någon roll, inte utseendet!
Kan inte annat än att hålla med om att Tokio Hotel är bäst =) Mina favorit låtar är Schrei, Redy Set Go och Spring Nicht .

#67 du har helt rätt ;) musiken är fantastisk, och det är ju bara ett + i kanten att dom är jäkligt snygga, haha, ja har fasnat för båda delarna. men musiken är ju riktigt braa ;D
tror ingen sagt att man inte lyssnar på dom för att man inte tycker dom ser bra ut <? :P

neä, det tror inte ja heller, eller ser det inte, men det är nog ganska många som gör det, synd nog ;S typ små som inte fattar texterna ialf. segt en sant ;) =/
Tycker typ dom e shit bra både på tyska å engelska sen tycker jag facktist att Bill och Tom Kaulitz ser bara för bra ut :D ;p Fast Tom är min favvo både för att han ser bra ut och att han spelar gitarr ^^ älskar sånna som kan spela gitarr o sjunga
Kom aytt tänka på vilken utveckling som skett med TH :D
Kolla på dessa två klipp..
Eller ja vad som skett med Bill kanske man borde säga :P
http://www.youtube.com/watch?v=Q7thIB21uEE - 13år
http://www.youtube.com/watch?v=kfMnM5Y2rw8 - 17år
hehe :)
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
dom är så jääääääääääääääääääääääääävla bra , men tyvärr ganska fula

HAHA, tkr du :O xD ja som ja har sagt förrut så tkr ja det är häftigt när killar inte ser ut som alla andra ;O
De enda låtarna jag gillar är Don't Jump, Ready set go, Scream och Break Away.
Monsoon tycker jag inte alls är bra.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Jag är böjd att hålla med, dom är verkligen fruktansvärt bra. Det är så man börjar rysa. Och sötare får man leta bra länge efter

musik mässigt tkr ja att dom tyska låtarna är bättre, musiken hörs mer än rösten, men man fattar mer dom engleska ^^,
dom ÄGER FETT jag älskar dom så jävla mycket

ha ha jag tyker att bill är jete söt men alla är faktis fina
Tokio hotel är BÄST!

Jag ÄLSKAR ÄLSKAR Tokio Hotel<3333(L)

Dom suger..

jag älskar dom och deras musik
usch nej O.o
Jag älskarälskarälskarälskar tokio hotel, ni är bäst!
Blää!! Tummen ner för Tokio Hotel! x(

TOKIO HOTEL ÄR BÄST OCH BILL ÄR HETAST , :D

#88 Tvärt om. :)

Nej nej nej ….
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Usch usch usch usch usch , aldrig mer TH ;D
Älska TH <3 ! :D:D

TH är bra faktiskt. iget jag gärna lyssnar på dygnet runt, men visst - dom är grymma på musiken, verkligen bra låtar med!
varför haka upp sig på hur dom ser ut?
//Wizy

#93, exaaaakt ,visserligen tkr jag att tom är as snygg och bill med, menmen, det är så drygt när folk säger att dom suger efter att ha kollat på dom,
Har hört massor om dom men inte hört en enda låt konstigt nog.. borde det inte spelas mycket på radio om dom är så "popurlära" som det verkar? :]
Tycker dom är riktigt hemska faktist :P

Jag ÄLSKAR TH!<333 Dom är VÄRLDENS bästa band! Dom är så grymnt bra!
Nej, dom är inte alls min smak.
Tokio hotel är dom bästa!!!!(LLL)(L) så otroligt bra musik!
hörde låten nu efter följt youtubelänken- var ju 100 på att det var nån brud som sjöng när jag hört den på radion.. Inget som tilltalar mig och jag hatar när band är sådär uppenbart urlöjligt tillfixade, Däremot skulle jag kunna tänka mig att göra ett gosedjur av sångarens hår och ge till mina illrar… eller det skulle nog räcka till 3 gosedjur så grabbarna får varsin…
Sajtvärd på Iller.ifokus
förresten trodde jag sångaren var asiat….
Sajtvärd på Iller.ifokus

Nej…
http://taralom.blogg.se - Min blogg
Älska TH<3 Men är j*vligt trött på att alla hela tiden klagar på dom. Okej att man inte gillar musiken, men man har väll ingen som helst anledning att säga att dom är bögar eller att Bill (sång) ser ut som en tjej. Det är väll musiken som spelar roll inte utseendet?
#103 ja att kalla dom för bögar är ju fel om dom inte är homosexuella, men att att man tycker att någon av dom ser ut som en tjej är det väl inget fel på? Det är ju vad folk tycker antagligen.. Det är ju inte att klaga på personen i fråga, inte att klaga på utseendet heller..
Lite som att säga att dom i Rolling Stones ser ut som gubbar.. :P
och om det endast gällde musiken (vilket det alltid gör i mitt fall då jag inte ens vet utseendet på många av de artister jag lyssnar på), varför bryr du dig då om någon tyckar att någon som du tycker sjunger bra, ser ut som en tjej?
Strunta i vad andra tycker för du gillar deras musik!
Sajtvärd på Iller.ifokus

vf sätta ut ett band för utseendet?

**TOKIOHOTEL ÄÄÄGER! TOM E SNYGGAST! :D <3 **

Vilken fjortis jag var..
#72 Gud va falskt på 0.18 ^^
lyssnade på TH ett tag .. men tröttnade mkt snabbt..
Första gången jag hörde talas om Tokio hotel var när jag slog på ztv och fick se musikvideon…
ja jag förstod ingenting…Men nu efter att sett o hört många små kids kalla TH för "äkta rock" insåg jag att världen håller på att gå under. Efter att få höra sånt här strunprat och nästan kräks av alla th-tröjor och cd-reklam…var det dags att bara göra en sak!
Att sätta igång Slayer i mp3-spelaren!

Tokio Hotel tiden är över men jag hatar dom inte föe de..För tom är alltid snyggast…<3

jag holler på att tapetserar mitt rum med th och lysnar på dom vage dag