Markus Fagervall
Jag undrar hur många det är som inte tycker att MARKUS FAGERVALL är snygg. Man blir liksom kär i han!!! aaaaaaaaaah! säg till mej om det är nån som inte tycker att han är snygg!
mvh PiaMiriam_94 
*räcker upp handen* Jag tycker inte han är värst snygg..:P
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Inte jag heller :P
inte jag heller…:P
Varför skulle det vara en frågeställning av vikt??? Viktigare är vad hans ev. konstnärlighet består i…vad är det egentligen…??
mvh
Bertil

okej, då säger jag såhär… han sjunger dåligt och han är ful :)
jag tycker han har en bra röst, men jag blir ju inte direkt kär i han. haha

Jag tycker inte han är snygg:s… Tex Måns, Danny eller dom killarna som åtminstonde SER yngre ut är snyggate.

tycker han ser ut att vara lite bakom flötet
Då är Erik Segerstedt mkt snyggare =)

dubbelpost is the shit
#8 Erik är snygg, det har du rätt i =D

ERIIIK är sååå mycket snyggare marcus är inte snygg överhuvudtaget!! dessutom kan ju erik sjunga!
nej markus är inte snygg

Nä, Markus är inte snygg men det är inte Erik heller! =P
ERIK är mycket snyggare

Vem gör best musik då?
Markus och Erik har väl bara släppt en singel var? (Skivor har dom släppt men inga nya singlar väl…?)
Erik är äckligt snygg, Marcus är inte speciellt snygg men jag tycker Marcus gör mycket bättre musik än Erik.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Ingen i Idol är typ snygg, alla typ bah "Snygg-Erik", snälla liksom.. Han kanske sjunger bra, men inte fan e han snygg!
/Lina^^

HAN ÄR FUL.

Sen kommentar: Markus Fagerwall ser ut som en plufsig Dregen-wannabee.. inte min stil alls. Låter ganska tom och trist liksom..
De andra idolpojkarna är i mina öron lika trista och intetsägande.. sen ser ju alla ut att vara ca 15-16 år eller nåt.. näe tack
:P

Usch nej, Marcus är inte snygg. Iaf inte nu när han klippt sig vilket man såg på årets idol igår;) Om jag får bestämma ska alla killar ha lite spretigt hår :P:P
Men jag säger inte att Markus e dålig… Han är jätteduktig, bara att det inte är min musiksmak. Hoppades Erik skulle vinna förra året, eftersom inte Danny kom till final. Då skulle Danny vunnit;)
Tyvärr brukar de flesta idolvinnare "dö ut" rätt fort. 2 an brukar bli poppisare än 1 an tex.
Snyggaste idolen iår är Mattias som tyvärr inte är kvar längre i idol… :(:( Men han kommer bli bra srtist ändå tror jag:)
Kramar/Carro
jag tycker han ser rätt så bra ut, bara för att jag gillar hanns stil =) dom andra eric,danny och ola ser ut som riktiga muppar… sliskiga USCH!
han är helt ok.
Tycker inte han är minsta snygg.. skulle inte ens säga att han ser lite bra ut i mina ögon…
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Usch! han sjuger dåligt oxså! alla dom där idol fjantarna är ju dåliga
FÖRUTOM Amanda hon är grym!
#24 Håller delvis med dig… men enligt mig är ALLA de där idol fjantarna kassa… eller inte bara kassa… de är rent av det sämsta crap jag nånsin tvingats lyssna på… :/
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

uäääk säger jag bara
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
jag tycker nt att han e speciellt snygg
Han har väll ganska bra röst, men inte snygg.
Jag tycker inte att han är snygg.

HAHAHAHAHAHAHHHAA!!! ofta

sebastian krantz? är det typ nån i din skola eller? 
#33 Haha nejnej :) Det var ju han den där snygga killen som var med och tävlade i Talang 2008.
(kolla youtube) sök Sebastian Krantz :)