Senaste musiken?
**Tjena!
**Är det nån här som vet någon bra sida där man kan se dem nyaste låtarna, top 10 osv. ?
Kram! :)
Så att du enkelt kan se vad du ska gilla för musik menar du?
#1 de där va väl onödigt ;)
#0 kolla tex www.cdon.com ´s "kommande" lista :)
då hittar du vilka skivor som snart kommer ut :)
finns ju även hit toplistor där :)
#2: Varför det? Det är ju ungefär så det fungerar i många fall…

ja men det kan ju vara bra och se på olika listor en då
#3 för att jag vill att vi alla ska hålla god ton här på forumet.
mvh fnuha - Sajtvärd på musik.ifokus.
#4 precis! :) jag älskar musik å de e kul att va me när de släpps nåt nytt!

#5 det tycker jag med att det är jette kul
#3 men om du inte tycker om nån anna en den musik som du brukara lysna på så sluta klaga på om andra undra vad den nyaste musiken är och jag skriver bara vad jag tycker om det och om du inte tycker om vad jag skriver så får du väl klaga på mej genne pm då
#6 Ge mig gärna ett enda exempel från denna tråd där jag klagat på något.
I #1 ställde jag en följdfråga, en retorisk sådan, så den behövde alltså inte ens besvaras.
I #3 ställde jag yttelrigare en följdfråga, som jag visserligen fick svar på, men ett mycket märkligt sådant. God ton? Ja, vad var inte god ton i det jag skrev? Jag hade då inga andra avsikter i alla fall.
I #… hm… nähä, jag skrev tydligen inga andra inlägg i denna tråd.
Jag fattar inte hur folk läser egentligen. Det verkar som att folk LETAR efter saker i inlägg som kan uppfattas negativt och sedan, när de inte finner något, intalar de sig att det var negativt ändå, det vette 17 hur det går till… Ska ni tolka in saker i mina inlägg, försök åtminstone grunda tolkningarna på annat än fria fantasier.
Vad jag själv tycker om för musik har jag inte nämnt någon om och det kommer inte att göra heller (mest för att det är omöjligt med så lite skrivutrymme), men jag har i alla fall inte låtit någon annan bestämma vad jag ska tycka om. Lyssnar inte så mycket på musik heller, det är så mycker roligare att spela själv istället. Lyssnar jag är det oftast i studiesyfte eller inspirationssyfte. Och ja, jag vet. Ingen bryr sig. Ändå svarar folk… Otroligt.
Så där, nu har jag gett er ett inlägg som ni kan klaga hur mycket ni vill på. Alltid lika kul att se hur folk ödslar energi på saker som ändå ingen bryr sig om. Exempelvis hade jag skrattat gott om jag hade kunnat se mig själv sitta här och skriva allt detta nu, helt i onödan. Fast jag tycker det är kul att skriva och bra fingerövning också. Bra att få röra fingrarna lita annorlunda jämfört vad det blir när man spelar de instrument man ibland fjantar sig med.

GuraKnuger!
Jag läste precis denna tråd, och jag kopplade det där som fel.
MEN. efter att jag läst ditt andra så fick jag andra tankar.
Jag har suttit på iFokus många månader, och tro mig.
Man blir lite skadad av visa saker.
Jag förstår Jennifer, ( sajtvärden ) . Nu skyddar inte jag henne..
För jag förstår dig med.
Förstå oss som är sajtvärdar också.
+ att det inte kan vara lätt att komma in som ny Sajtvärd när man inte riktigt vet var gränsen går.
// Liinda Sajtvärd för annan sajt
// Liinda
#7 då ber ja om ursäkt om jag missförstog dig, men förstår fortfarande inte vart du vill komma med ditt första inlägg?
nu återgår vi till den frågan trådskaparen frågade tycker jag.
fnuha - Sajtvärd på musik ifokus

Jag håller med Fnuha här. Om någon ställer en fråga inne på forumet ska man antingen svara eller vara tyst.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
#10 Visst låter det helt rimligt, jag kanske borde startat en egen tråd istället. Det kansek är en personlighetsgrej som alla inte delar, men själv föredrar jag lite mer levande trådar, där man inte strikt följer exakt allting till punkt och pricka utan tillåts att sväva ut lite. Det kan visserligen leda till fjantiga diskussioner ibland, som denna, men det kan också bli riktigt intressant om man har lite tur…
Men om ett inlägg, kanske mitt, är för mycket utanför ämnet, är det ju bara att ignoera det. Det är nog det effektivaste sättet att förhindra att allt brakar överstyr. Alla tycker vi olika. Det jag tycker är berättigat eller kanske bara lite småkul, kanske någon annan tycker är tramsigt eller onödigt. Ibland kanske det är tvärt om också. Är inte detta egentligen tjusningen med att alla är olika? Fast det kanske man också kan ha olika åsikter om…
#11 jag förstår hur du menar, visst ska man kunna spinna vidare på de man först pratat om , MEN jag såg de som att du ifrågasatte TS helt utan anledning på fel sätt, och jag bad om ursäkt för de eftersom du säger att jag missuppfattat de du skrev.
visst alla tar vi saker olika men nu va de inte bara jag.
NU ser ja va du vill ha fram, de va kanske olämpligt att ifrågasätta EN viss person, så jag ser gärna att du skapar en egen tråd om de du pratat om!
för de e många som bara gillar musik just för att den är "inne".
(de e va jag nu tror du ville få fram eller?)
mvh fnuha

ok förlåt mej med det var inte meninge heller jag ska ochså försöka att ändra på min in lägge