tokio hotel
Någon som ska över till finland nu i oktober och se/lyssna på tokio hotel? Skulle vara kul att få veta..

spelar dom i finland och inte sverige ? ;O haha , typsitk xP pratade med en av mina tyska kompisar, så om du ska få bra plats på konserterna får du stå utanför och vänta i 3 dygn i kö xO kuul, alltså

Haha kanske inte värt då men. Kunde ju alltid höra om det!
dom däremot, faller fortfarande in under min konstiga-kategori, jag har lyssnat på nån låt, men nä, jag förstår mig inte på det.
så nej, jag kommer i ärlighetens namn, förmodligen aldrig gå på en sån konsert…
hur gamla är dom förresten ?

17, 18 och 20 har jag för mig. : )
nähä va !!! ?? jag hade ärligt gissat på 12,13 och kanske 15….

Hahaha! : D
ja jösses, men nån av dom ser ju ut att vara nån asiatisk korsning, är det så ?
Hahaha, asiatisk korsning xD Inte vet jag, men jag tror inte det, tror alla e heltyskar xD
Helena

hahah asiatiskorsning XD hahaha , lät kul O.o xD
men han ser ju ut som det….
Ja, kanske, mer ryskt kanske, men, vad vet jag? :P
Helena

asiatisk korsning, heltysk… det börjar låta lite 40-tal här tycker jag… :P
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

#12 hahah 40-tal ? XD
jag trodde faktikst att dom var i 13 - 14 års åldern haha
Jag kan inte undgå att gilla sångarens hår..och kropp, såå snyggt smal xD
Helena

#15 hahaha , ja vet, visst är det kul när killar ser annorlunda ut och inte likdant som alla andra ? =D
Jaa, absolut^^
Helena

vill ner och kolla på dom, men jag SKA stå längst fram, men ja har heller ingen lust att vänta i 3 dygn :S haha , aja få se (A)

#13: 40-tal, tyskland, liten gubbe med ful mustasch..
säger det dig nåt? :P
H9/V9 Årsta AIK

#19 haha , kanske xO men mustach har ju ingen xD hAHAH , neeä, ja menar ju inte så, men kan förstå hur du tänker ;)
äääh, lilla gubben med mustach hade ju inget med asiater, eller asiatkorsningar att göra :P
Tom å Bill kaulitz fyller 18 när vet jag inte men sen e trummisen 19 å basisten ;)
Men dom är typ shit bra tycker jag, både på tyska o engelska

Joo, men tror basisten är 20, han är född 87 ;)
#0 det dom skulle spela i tyskland var bara på en gala, 1 låt eller nått, så det är inte så mkt att ha ;) haha.
jag tycker inte de e nått riktigt punk band XP

poprock, tkr ja mer det är :P haha suger på gener x')

Varför har du lagt in dom på punk när dom inte ens spelar punk?
Vad fans tår TOKIO HOTEL med under punk?
Seriöst, när jag såg dem första gången trodde jag att det var några flickor i 13-16 årsåldern.
tycker de är otroligt dåliga.
Greetings.
Legacy Mwari.
-En berättelse om en annorlunda familj!

Jag tycker inte dom är så jätte bra, men det finns betydligt sämre artister/grupper än tokio hotel så jag kan inte säga att dom är dåliga heller! Men dom är inte direkt min stil.
#28 I stortsett all musik nu för tiden suger.
Kolla på darin och alla de där. Man mår ju illa.
Greetings.
Legacy Mwari.

#29 nja, jag tycker faktiskt det finns massa bra musik.
Visst, darin är inte den bästah heller, men tycker han är bra mycket bättre än håkan hellström.

#29 klart det mesta dom spelar på p3 och rix fm och vafan dom nu heter suger, men om du letar lite så finns det bra musik nu också.. all bra musik producerades inte "förr i tiden när allt var så mycket bättre".
Kolla på Dropkick Murphys och scars on broadway t.ex
H9/V9 Årsta AIK
#30 Okeyokey.
Nej fy. Håkan har ju stil ifrån skillnad ifrån "idol-Darin"
Greetings.
Legacy Mwari.
#31 Jo självfallet finns det bra musik nu också. kolla på massgrav, gga och alla underbara lokalband.
Men jag syftade nog mest på att 'populär' musiken sugen getpung
Greetings.
Legacy Mwari.

nooooowh^^ JAG VILL DIIIT! :D

haha om man inte tyckere om th så ska man vel inte gå in i en tråd om th och skriva det låter bara konstigt

#35 håller helt med! … men.. samtidigt, det stod ju inte i länken att det var för personer som tyckte om Th…
Så p.g.a jag inte gillar dem så får jag inte säga min åsikt? Håller med #36. Såtr ju inte att tråden är ENDAST för dem som gillar dem.
Jag gick in på tråden för jag underade vad i *redigerat* tokio hotel låg under punk för. Det är *redigerat* inte punk och kan inte låta bli att garva när folk säger/tror att det är det.
(redigerat av sajtvärd)
Greetings.
Legacy Mwari.
#37 vårda språket
Fnuha - Sajtvärd på musik ifokus

ok men en då man borde ju fata att i en tråd där det står om th ska inte dom som inte tycker on th gå in och sacka skit om dóm det finns en massa andra trådara att gå in i så man måste inte gå in i en tråd bara för attt försöka starta bråk det står mej och jag sejer bara vad jag tycker och ni får seja vad ni vill till mej och det skitter jag i
ber ALLA att försöka hålla god ton.
mvh fnuha - Sajtvärd musik.ifokus

ok jag ska det jag blev bara litte arg bara färlåt
#41 ingen fara :)
ett tips e att inte skriva om du blir arg, meddela mig om du tycker någon skriver illa.

ok ska göra det nästa gån jag lovar det
kalas :D
Ber om ursäkt för språket, hade haft en dålig dag och det var dåligt av mig att låta det gå igenom när jag svarade.
Men vad gör TH under punk när det inte är punk? Jag bråkar inte jag ifråga sätter. Jag är absolut inte ute efter bråk, sa bara vad jag tyckte. Är det inte det som är meningen med ett forum? Att man ska diskutera sina åsikter osv? om jag har fel så får jag väl ta brot forumet för det var vad JAG trodde ett forum vad till för.
Greetings.
Legacy Mwari.

ok men det är ingen fara
45 alla får självklart säga vad de tycker :) men att bli förbannade på varandra och bara skriva fula ord tycker inte jag e att "disskutera".
jag har flyttat tråden så den ligger i rock nu :) tror de e lite mer passande :)

#47 va bra det blir då va duktig du är hoppas att det går bra för dej