mp3 spelare
äger ni någon mp3 spelare?
berätta!
själv har ja en sony, liten och nätt som laddar upp batteriet otroligt snabbt :)
nej, men musikmobil och en ipod nano
Har en iPod Nano, men denna hade jag nog inte valt själv om jag skulle köpa nu. Hatar iTunes faktiskt. Pluset är väl att mycket ryms i liten förpackning =)
Paulina

en liten grön iPod nano har jag, ligger fint innanför jackan när detär kallt ute =)
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

Jag har förbrukat ca 5 stycken vanliga mp3spelare och sen så köpte jag min första ipod nano, första generationen. Sen så ville jag ha en rosa, så då köpte jag en till från andra generationen - en vecka senare kom 3de generationen ut som jag inte visste. det var en miss!
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Jag har en vanlig Mp3 som jag har fått från en kompis, drivs på batterier :P Funkar utmärkt :)
Helena
iPods verkar riktigt populära! jag har faktiskt aldrig haft nån!
jag använder mest mobilen och blir de långa resor blir de ju mp3n :)
Har en Ipod nano och mobilen:) Funkar fin fint.. dock har jag ingen laddare till ipoden, så de måste införskaffas^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Jag har en mp3 som jag fick av pappa för nåt år sen. Älskar den! De är min snuttefilt, haha
// Emma, aka Althea
Rockerland - En blogg för oss tjejer som är rock/metalheads
Altheatrollets blogg - En blogg för geeken
iPod Nano och mobilen. Skulle väldigt gärna ha en iPhone eller iPod Touch.
Har haft massor av olika mp3-spelare, men iPoden har varit i särklass bäst.
Har till och med lärt mig gilla iTunes efter att ha varit en Windows Media Player-fantast sedan tidernas begynnelse.
Mvh // Johan
#9 åh jag önskar att ja kunde lära mig att tycka om itunes! men jag kan inte :P hihi
Smaken är som baken tydligen =) Gillar varken windows mediaplayer eller iTunes som sagt.
Nästan så man saknar den gamla hederliga batteridrivna med skärm som skiftade i 4 färger och man fick lägga över låtarna som man gör på ett USB =)
Paulina
#11 haha ja den brukar ja sakna i smyg 

jag hade en mp3 och en ipod i förra året men dom kasdade jag sönder

ok va bra då

k och det är bra om man hara problem att sova som jag hara men jag kan sitta här inne så då blir det bra 

japp jag holler med