Musik iFokus

Musik

Etikettidol
Läst 5793 ggr
[Yoe-Yoe]
0

Idol 2008

Ja, hur går era tankar kring Idol 2008 egentligen?

Mina tankar, kortfattat.
Nästa som ska ut: Johan, kan inte sjunga! punkt slut.
Min favorit för tillfället: Robin, som juryn säger han har en röst som kan sälja plattor och han har sjungt de senaste låtarna as bra.
Vinneren ska vara: Kevin, han är i en helt annan klass än dom andra!

lovlin
0

tror och hoppas att alice vinner. kevin klarar sig förhoppningsvis på egen hand efter tävlingen, det är han tillräckligt bra för =)

sen så måste ju johan åka, eftersom han inte är lika bra som de andra helt enkelt..

thereseeF
0

Jag diggar Johan heeelt! Helt sin egen stil! Heelgrym.

Sen ska Anna ut nästa:P Gillar inte henne!

Sen ska Kevin Vinna:)

Men jag gillar Johan,Kevin & RobinB bäst:)

sarizen
0

Kevin ska självklart vinn! Hans röst är ju helt fantastisk. Jag gillade Robin E mycket men han åkte ju ut.

[Yoe-Yoe]
0

#1 Tror absolut Kevin kan göra en solokarriär, så det kanske trots allt är bättre om Alice vinner som du säger + att Alice tror jag passar till vilken vinnarlåt som helt med ^^

#2 Håller med dig om att Anna inte är speciellt bra, i alla fall inte i mina ögon. Jag gillar inte hennes röst, av nån anldening. Kanske för att den är mörk och instängd på nå vis.

#3 Det va skitsynd att Robin E åkte ut, han är jätteduktig!

Buuc
0

Anna eller Johan ska vinna! :) Eller Robin B. För dom är sämst.

Det låter lite konstigt men tänk efter! Den som vunnit har typ bara gjort en platta och sen är den helt borta, försvunnen! Det är ju alltid tvåan som blir kändare och gör bättre låtar o.s.v. Så nån av dom dåliga ska vinna, medans Alice eller Kevin ska komma tvåa! :)

RubHel
0

Jag vill se Kevin och Robin eller Kevin och Alice i final :)

Kevin är bäst! Och Robin har utvecklats så himla mycket, jag är helt chockad! Han har blivit så himla duktig!

xUNWRiTTEN
0

Mina favoriter är Johan, Robin och Kevin. Tycker nog att Kevin borde vinna, men ändå vill jag att dom andra två vinner. Robin är ju himla snygg och sjunger gudomligt. Sen gillar jag Johans stil på rösten, den är ganska unik :)
Alice gillar jag inte, och jag är glad att Anna åkte ut :)

[Yoe-Yoe]
0

Anna åkte, jag tycker personligen att de var bra på grund av att jag inte gillar hennes röst som sagt. Tycker det är lite konstigt att Johan hängde löst? Vad har hans fans tagit vägen? Jag är inte ett av hans fans och har aldrig varit men det är lite skoj att spektulera. Aja! Nästa vecka hoppas jag vekrligen han åker!

Robin sjungen jättevackert, och hans röst påminner faktiskt mycket om Gavin Degraw. Han har väl kanske fått inspiration ifrån hans egna idol. Vem vet..

Angelclaw
0

Idol är ett mjäk!

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

tantan
0

förstår inte att folk fortfarande bryr sig om skiten

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

fiiiyah
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag tycker det är helsjukt att johan är kvar. tyckte de va skitdåligt att robin fick åka i duetten, det va ju han som höll upp deras framträdande och gjorde det bra. vissst, johan är väl söt o så men han har en helt egen stil precis som lars. dessutom är han i målbrottet så ska han va med kunde han väl kommit nästa år.

bild från valbo

Min blogg: fiiiyah.blogg.se

Här bor jag: stallstenvik.blogg.se

KallaMigMimmi
0

Jag ska se finalen i globen :D fick veta det idag, en kompis fick biljetter och då är det klart man följer med. Tycker det är helt ok underhållning. Vill se Kevin och Alice i final. om hon är kvar?? har ingen koll för tilfället:P

//En främling är en vän du inte lärt känna än;)  kicka in på My place on WW

KallaMigMimmi
0

#8 ok så anna åkte..jag är inte förvånad över att johan hängde löst. han har många fens men dom räker alldrig enda fram.

[Yoe-Yoe]
0

Jag ska också till finalen! :D Jag fick fyra stycken gratisbiljetter ifrån TV4 och min kompis fick ytterligare fyra stycken! :D Så vi ska dit åtta stycken ifrån klassen. Åker buss ifrån GBG på morgonen och åker hem nästa morgon. Dock har vi ingenstans att bo men vi planerar att försöka vara kvar i Globen så länge det går och sedan festa resten av natten! XD Haha… Kommer i alla fall bli as roligt!

Thea-Cazzy
0

UJag tyckte att Robin E skulle ha vunnit! Men nu när han inte är kvar tycker jag att Alice ska vinna :)

[Yoe-Yoe]
0

JIPPIE! Johan åkte, gött! De andra var super, speciellt Robin och Kevin! Som alltid typ, de ska vara i finalen! HEJA <3

KallaMigMimmi
0

#14 Det var grattis biljetter min kompis också fått tag på. Att dom kan ge ut så många bara sådär??..men det är säkert något kruks med dom att man inte ser senen eller sitter på taket eller något sånt:P

TerriZue
0

Mina tankar kring Idol? Bort med skiten så att de kan börja sända vettiga program på TV och så att vi slipper ännu fler kassa artister som tror att de är något…

Seeing isn't believing, believing is seeing.

/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

[Yoe-Yoe]
0

#17 De stod att scenogragfin skymmer, men när jag kollade upp våra platser så var det rätt bra och stod på hemsidan "kan skymmas av kameror" Kameror skymmer ju inte hela liksom. Så jag tror vi kan sitta jäkligt bra ändå…

Vi sitter på sektion A7 :D

lillNasse
0

hoppas bäst på att antingen robin eller kevin vinner :O älsak ;D men robin är min favvo helt KLART ;D när han sjöng fields of gold :O grät ju då :'O <33

KallaMigMimmi
0

#18 tror inte dom kan sända några vettiga pogram på TV4 endå:P

#19 tänkte väl det, men det är ite så farligt..vi har inte tagit ut våra biljetter en så har ingen aning var vi sitter, tänkte inte på att man kan kolla det:)

TerriZue
0

#21 Det kanske stämmer… antagligen har du rätt. Men vettigare än Idol ska nog till och med TV4 klara av.. Inte särskilt svårt…

TerriZue
0

#21 Det kanske stämmer… antagligen har du rätt. Men vettigare än Idol ska nog till och med TV4 klara av.. Inte särskilt svårt…

[Yoe-Yoe]
0

#23 Jag giller Idol jättemycket och tycker det är grym underhållning! Om du ej vill disskutera "Idol" utan själva konceptet så tycker jag du ska ta det någon annanstans. Jag vill nämligen disskutera innehållet här. Ta inte åt dig bara, jag respekterar aboslut dina åsikter ;)

TerriZue
0

#24 Ingen fara, tar inte åt mig. Jag vet att det finns folk som tycker om det trots att jag verkligen inte kan förstå varför.

Buuc
0

Idol har blivit så tråkigt nu att jag kan spy på det.. >.<' Men ska ge det en chans till nu när Johan har åkt ut! :'D

[Yoe-Yoe]
0

Neej, Robin åkte ut (seg på att skriva, jaa XD). Jag tycker han va mycket bättre än Alice i fredags. Skit skit skit att han åkte, han skulle vara kvar i finalen med Kevin, bajs.

RubHel
0

Rätt person vann, helt klart! :D Go Kevin!

[Yoe-Yoe]
0

Rätt person vann ja! :D Aboslut, as nice att vara där! Vilken stämning :O

Jenahbella
0

ja, han va riktigt bra :)

Karmatarerskanise
0

Rätt person vann verkligen! Tyckte alice valde fel låt, och hennes röst var alldeles för mesig i vinnarlåten.

Johan var bara pinsam, ett under att han fick vara med Flört

MimsForever
0

Jag gillar inte Kevin, sen att han redan har varit med i maltas melodifestival gör det värre >_<, Jag tycker att JOHAN är bäst! :D, och han borde ha kommit 2a eller 3a :D

Luminor
0

jag hoppades att kevin b skulle vinna

paronskrutten
0

Johan var sötast, och var roligast att se på, bäst artist enligt mig av de som var med, men han hade inte bäst röstkapacitet. Hoppas att han släpper nåt album snart :)

Helena

Luminor
0

ok men kevin b vara bra han med men jag tyckte också om Johan

Angelclaw
0

jag är lite allergisk mot idol men jag tyckte Johan var så söt, även om han kanske inte var nån höjdare på att sjunga ^^ men gullig var han :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Ja, jag är heller inget idolfan, men johan var så söt, så jag tyckte att jag ville se hur långt han kom (A)

Helena

Angelclaw
0

Haha men hade han kommit i målbrottet?? Annars finns risk för att hans röst ändras totalt och han kanske blir sämre -eller bättre för den delen :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Osäkert ;P Jo.. men man får ju hoppas på att den inte ändras alls (A) Tycker om hans ton, och hur han använder sin röst, speciellt i When you were young

Helena

Luminor
0

ja men efter målbrottet så kanske han kan vara med i gen

Angelclaw
0

Ändras lär den ju göra men tekniken kommer han säkert hålla fast i, vi får helt enkelt se, han har då charm iallafall!

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Haha, ja, jag vet.. försöker bara tänka positivt här ;) Javisst, det har han absolut :)

Helena

Luminor
0

ja jag holler med om det

Angelclaw
0

Haha låter bra det :) Tyckte det var så gulligt också när tjejerna skrek då han sjöng *S*

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Ja, haha :)

Helena

Jenahbella
0

#44 tyckte du? ;) jag tyckte nästan de va lite läskigt ;) hihihi

Angelclaw
0

Haha neeej jag tänkte bara på beatleshysteri och galenskap ^^ Skitkul ju!

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Allra minst beatleshysteri ;) "Jooohaaaan!"

Helena

Luminor
0

ok

Karmatarerskanise
0

Johan söt?

Well, gillar man killar som ser ut som tjejer så Flört

Luminor
0

ok va bra

Angelclaw
0

#50 Nja mer som en lillebror för min del, han är ju bara ett barn!

;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

#50 Haha, han ser inte alls ut som en tjej ;P

Helena

Luminor
0

nej det gör han inte tycker jag

Karmatarerskanise
0

Min familj och mitt ex trodde alla att Johan var en tjej, dom trodde inte på mig när jag sa att han hette johan. Inte jag heller fören juryn sade hans namn.

Riktigt lik en liten flicka Glad

Luminor
0

det tyckere inte jag alls

paronskrutten
0

Haha, Hera, det är många som tycker det faktiskt :P Jag tycker att han är assöt, dels för att han är så smal som han är ;P

Helena

Luminor
0

jag älskar honom hanär assöt

Karmatarerskanise
0

Nej men isch Glad

Tur att smaken är som baken Tungan ute

paronskrutten
0

Hehe, ja, hur skulle det vara om alla suktade efter samma kille? ;P

Helena

Angelclaw
0

Ja då skulle jag vara stolt eftersom jag redan knipit drömkillen ;)

Men joo han är väldigt androgyn Johan -men så är ju modet idag!

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Vad betyder androgyn? :P

Helena

Angelclaw
0

#62 det är när nån eller nåt är varken manligt eller kvinnligt, -när man helt enkelt inte kan se skillnad. (för att göra det enkelt)

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Jahaaaa, haha, jag tycker dock att man tydligt ser att han är kille på hans kropp :P Tycker att smalt är ursnyggt, på tjejer också iofs.. :P

Helena

Karmatarerskanise
0

#64 Då måste jag fråga vad det är med hans kropp som du tycker visar att han är en kille?

paronskrutten
0

Tja, han ser ju inte kvinnlig ut :P Tycker inte jag iaf :P

Helena

Angelclaw
0

Han har ju pojkkropp.. Men som sagt jag är fel person att diskutera det för jag ser honom enbart som en pojke och inget som kan attrahera öht.

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Ja, du är ju äldre än vad jag är, så jag förstår dig. Även dig, Hera, att ni inte ser honom som manlig ;P Men han ser ju inte ut som en 16-årig tjej i kroppen heller.

Helena

Karmatarerskanise
0

#68 Nej, men som en 12 årig flicka Flört

Angelclaw
0

#68 Haha men han är söt som sagt, som en lillebror :)

Njaa vet inte kikar inte mkt på 16-åriga tjejkroppar men vad jag minns hade jag iallafall nåt utputande på överkroppen ;)

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Ja, det var det jag syftade på, haha, och jag har även höfter *morr* :P Vilket han inte har^^

Helena

Jenahbella
0

hahaha jaa jag håller med hera :D HAHA!

Angelclaw
0

#71 Jo det hade jag också :) det är fint så morra inte!

Joo Hera har rätt :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Men mina har bristningar! :P Så jag morrar ändå, för jag gillar att klaga ;P

Meh, jag står för mina åsikter om Johan iaf ;)

Helena

Angelclaw
0

Haha bra det :D Samma här! jag ser ut som muminmamma numera så jag morrar också -lite ^^

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Äsch, du är om något, lika trevlig som muminmamma, har ni samma garderob? :)

Helena

Angelclaw
0

nä men samma kroppsform *S* Muminmamma i svart :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Det låter inte så tokigt :D

Helena

Angelclaw
0

Haha joo det är det, hon är söt men det är mindre smickrande att se ut som en höggravid flodhäst :) Men ääh! Jag är inte så fåfäng, mår ju bra!

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Man mår som bäst med lite godis i magen :)

Helena

Angelclaw
0

Eller inte ^^ har jag lärt mig! Bra att bli sjuk av sånt som är fett ;S

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Nej, jag vet.. jag frossar ju när jag mår dåligt, godiset känns ju bara bra för stunden. Menmen, lite godisglädje då och då har inte dödat mig än :P

Helena

Angelclaw
0

Nä men om jag äter fett blir jag fysiskt sjuk :) så jag håller mig borta, iofs mer socker än fett i godis men :P

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Jaså? Så LCHF är inget för dig? ;)

Helena

Angelclaw
0

#84 med gallsten? Näpp! skulle dö av ont :(

//Tess

Sajtvärd på Motor

paronskrutten
0

Usch usch :( Oj vad OT det blev :P

Helena

Angelclaw
0

Haha jooo!

Tillbaka till topic :D

//Tess

Sajtvärd på Motor

Thea-Cazzy
0

Idag har jag varit och sett Robin B, Kevin och Alice :D:D:D Fick en skiva signerad också ;)

Jenahbella
0

#88 wei :)

Ixion
0

#88 Jag vill oxå se Alice! (avundsjuk) Flört

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

[Yoe-Yoe]
0

JAG SÄGER DÅ: **ROBIN B <33
**Sjunger som en guud, ryser i hela kroppen!

Thea-Cazzy
0

haha, såhär ser deras autografer ut :) För det första stod jag och mina kompisar typ 3 meter från scenen och sedan fick vi våra skivor signerade :D

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.