BAS
Någon mer än jag som spelar bas? och då menar jag el-bas :P

Spelar inte men är sugen på att börja =)
Okeej:) det är jättekul iaf:D
Aa jag spelar (:, går inte på lektioner eller så, men min bror som är 19 har lärt mig endel (:, spelar det i ett band med trummis,keybordist,elgittarist, m sång (:
Yes. :) Dock har jag inte spelat på ett tag nu, den står i hörnet tillsammans med akustiska gitarren (med en sträng dragen X'D) och förstärkaren och samlar damm.. 
Får dra fram den någon dag, speciellt med tanke på att jag hörde en granne som spelade bas häromdagen, och bara körde samma skit i en kvart, tills någon kärring stod och slog med en käpp i taket. *rofl* :'D
Har tidigare spelat i band, men inget just nu, lite tråkigt faktiskt. Det blir sådan härlig stämning, och man blir tajtare med dom och så, dessutom är det bra tidsfördriv. ;D

Tja… Sådär halvt. Men ja är mer på gitarr…

Spelade bas på musiken idag (har fyra musiklektioner i veckan) å det var så jäkla kuuul! =D
Jag är elbasist på heltid vilket jag trivs grymt bra med! 
Inte jag! tyvärr.. Köpte en och ville lära mig, men är för trögfattad för att lära mig spela något instrument! XD hahaha! Älskar ljudet från Bas. ^^ Så läckert! men som sagt, kunde inte lära mig, så nu ligger min bas på hyllan och samlar damm! XD haha. får nöjja mig med att lyssna på när andra spelar! ^^
Jag spelar inte bas, men älskar ljudet, bas är så coolt
Helena
jag spelar bas! spelar i två band och tar privatlektioner :D har en egen med, skitsnygg!
har precis börjat, kan val två låtar lr så

mitt nyårslöfte är att lära mig spla bas… det går inte så mycket framåt ;)