Within Temptation
Några fler som älskar denna grupp?
Själv fastnade jag för dem 2001 när de släppte singeln "Ice Queen" och albumet Mother Earth
Vad tycker ni om deras lite "opera" inspirerade sång?
Vilken är er favoritlåt?
Vet ni fler liknande grupper att rekomendera?
Skriv och berätta! =D
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Tristania är det ungefär samma stuk på.
Epica är nåt liknande att rekomendera
Fastnade också för deras Mother earth album och särskilt för ice queen. Perioden jag lyssnade på dem mest var under gymnasietiden. Dock lyssnar jag inte så mkt på dem mera och jag vet inte riktigt varför..
tjo och tjim

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tack för tipsen!
Snubblade över dem igen på Youtube, så nu har man plockat fram skivorna och spelar för fullt! ^^
Är en riktig sucker för deras lugnare låtar, "Bittersweet" "All I Need" och "Memories"
Ojojoj, de väckte minnen! Tack för att du påminde mig om dem igen!:) Lyssna massvis på dem för jätte många år sen! Älskar "stand my ground", "mother earth", "memories", "Jillian" och mer i oändlighet:P
Några liknande vet jag inte..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jojjomänsan. "Memories" är väl min favorit. Av någon anledning spelas de inte i mina högtalare mer, vet inte varför ärligt talat.
Liknande hade jag några skivor av, men jag minns inte namnet eller har skivorna här i Skara.
Paulina

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#5 och #6 Ibland kan det vara bra att låta låtar vila ett tag så man ska kunna uppskatta dem senare? 
Sprang över gruppen Sirenia nyligen. här får ni ett smakprov =)