Köra webbradio!
Vill starta webb radio kanal provat med shoutcaast men de verkar inte fungera så bra för mig då de lagar gärnet någon som har någon anning om hur jag kan göra?
jag kan tyvärr inget om sådant :( hoppas någon annan kan svara!
1#
Ja kan ha hamnat lite fel här…de borde hamnat i data inlägg men de är redan ordnat nu så att de är ok! Får se om någon annan kan hjälpa mig! Undrar har du möjlighet att slänga ut folk?
okej hoppas du hittar nån då !:)
slänga ut? hur menar du ?
Ja de vore great för då kan du ju få lyssna live på mig sedan ju:P alltid skojjigt har kört sändning en gång innan men den blev inte så uppskatad för de laga för mycket osv. Alltså du är ju sajt värd på Musik iFokus right? och jag skriver ju så sällan:S rädd att bli utslängd pga de:S
ja jag e Sajtvärd :)
klart du inte blir utslängd! :)
de blir man bara om man bryter mot reglerna så du har inget att oroa dig för :)
skönt att höra:) Är de stort ansvar att vara värd alltså måste man verkligen ha skit stor koll på de man skall ha hand om?
ja man måste ju ha kolla på alla trådar här inne så att ingen misssköter sig å så att inga lagar bryts :)
å så ska man ju knåpa ihop lite artiklar :)
och så försöker ja ha koll på vad som händer i musikvärlden :)
oj mycket de låter som hade inte klarat ut hälften menar vart hade jag fått tiden från? nej du får nog hålla mig till att skriva inlägg osv…
#8 haha ja de tar ju sinb lilla tid :) sitter här ett par timmar varje dag ;)
de kan jag förstå! säg till om du vill ha hjälp:P
jaadå :) fortsätt gärna med dina listor :)
Skall jag ordna ny redan? tröttnar du på dem så snabt:P inte bra de ju då får jag jju slita:P