IIIII, så ******** glad!!! 8''D
johan palm släpper skiva till våren !!!!!!!!!!!!11 :D:D:D:D:D
*rubrik redigerad av sajtvärd*

Noooooo… x'D
Vem gjorde det misstaget? :P
Sony Music.
skivan förväntas komma till våren :P

Tjaa, man kanske får ge killen en chans? inte för att jag har några förhoppningar på att det kommer vara bra…men man vet ju aldrig? =)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se
Haha, nästan så jag vill ställa mig och protestera :)

#3 Iförsig, dom kan ju alltid fixa hans röst med sin teknik nu. Titta bara på Britney Spears och Enrique till exempel. x'D

Äre ingen som är glad för att Johan ska släppa skiva ? ;o, så ska han på Sommar turne 8'D

Han får gärna släppa skiva för mig, men de kunde väl för bövlen vänta tills han är 18.
Jag ogillar barnartister (då menar jag alla under 18 år).
Och för att jäklas lite med dig så har jag träffat honom några ggr. Han är en föredetta kompis komps kompis typ. Fast det var 2 år sedan och han var jätteliten :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Hoppas man slipper höra den bara.

#8 ja det får vi verkligen hoppas.. lär väl ioförsig bli svårt om man jobbar nånstans där dom har kommersiell skitradio på
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

#7 Jag har faktist träffat honom :), men.. vem har inte träffat honom ? o.O
#10 JAG som tur är! brrr ;)

#10 jag har inte heller träffat honom, eller jag skulle nog inte lägga märke till honom om jag såg honom för den delen heller =S
#9 hoppas att ni får ha mp3 på jobbet! då bör du slippa undan johans låtar rätt bra ;)
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

10# Jag skulle lägga märke till honom på på 600 m + 8D
Jag åkte 17 mil för att få se honom sjunga i 10 min o.O
eller sammanlagt 34 mil.. om tänker hem igen..

#13 Ojoj, ja du personlighet kanske lillkillen har. Men han kan ju knappast sjunga! Så 34 mil för att se honom sjunga i 10 minuter, nja, jag ska inte säga vad jag tycker om det ;)

#13 lillkillen?, Han kan sjunga ! .
Det är värt att åka så långt för honom, Fast han har ju flyttat till sthlm.. det är ju ännu närmre 8D
#15 Det beror på vilka mått man mäter med.
Jag mäter med toner, och det kan han inte ta 

#16 kanske inte… men jag tycker han har en speciell röst.. Som kanske inte alla gillar :p

#17 alla gillar olika, och det är bra :) min musik är inte så uppskattad
mina grannar och jag hatar grannen under mig, för han spelar dålig musik :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se