Musik iFokus

Musik

Etikett: övrigt
Läst 1324 ggr
Jenahbella
0

hur ofta lyssnar du på musik?

hur ofta lyssnar ni på musik?

själv så lyssnar ja så ofta jag kan, alltid när jag e hemma och alltid på jobbet, och även ibland när ja sover :)
förut lyssnade jag på musik när ja stog i duschen men nu sjunger ja själv :D haha!

Celine-
0

uch, alldeles för mycket. i princip hela tiden då jag inte har lextion eller gör ngt annat.

Crotalus-Adamanteus
0

Varje dag lyssnar man på nått

Angelclaw
0

i princip varje ledig stund

//Tess

Sajtvärd på Motor

Medarbetare på: nattsudd och gerbiler

Liss
0

När jag sitter hemma, när jag går eller åker någonstans, på fester etc. etc. Nästan jämt med andra ord. Finns nästan alltid i bakgrunden.

Förutom när jag kollar film och sover eller umgås med människor utan musik i bakgrunden. Eller kollar på tv eller bara vill ha det tyst omkring mig^^

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Johanna
0

så ofta jag kan sätter jag på stereo, data lr mobil o lyssnar…

Ixion
0

Jag lyssnar VÄLDIGT ofta på musik…i princip hela tiden =)

När jag står i dushen brukar jag ha högtalare till telefonen och spelar upp mina favoriter =P

Annars har jag datorn inkopplad i stereon o lyssnar därigenom…både på webradio, mp3 och youtube videos mm.. =D

Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Buuc
0

I bussen på morgonen, i skolan under dagen, på bussen hemåt, hemma på kvällen framför datorn.. Och ibland när jag ska lägga mig. Ungefär hela dagarna alltså. :)

Aviendha
0

Nu har jag dragit ner lite. I bilen är ett måste, och hemma står musiken på i bakgrunden i princip hela tiden, om det inte är något spec på tvn eller att jag måste koncentrera mig på engelska vetenskapliga artiklar *suck*

[MollBarn]
0

hela tiden, bokstavligen. mobil, radio, cd… under lektioner, på bussen, när ja har konversationer me folk (fast då skruvar ja ner såklart) när ja sover…

ellii
0

Alltid när jag går/åker någonstans på mobilen, ibland på datorn.

Telefonkontakt
0

Förut så lyssnade jag jämt på musik när jag gick till skolan, satt påbussen/pendeltåget och vid datorn. sedan när jag flyttade till norrköping och fick sambo så blev det inte så ofta, typ när jag var ute själv.. och nu när jag har barn så blir det typ aldrig, mne just nu så lyssnar jag på musik faktiskt Glad

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Jojaton
0

Skolbussen på morgonen, ibland i skolan, skolbussen hem, när jag sitter och "latar" mig hemma, datan, ehm. Vääldigt ofta. När jag duschar brukar jag också ha musik på. Lyssnar jag inte på musik när jag brukar så får jag typ såhär - konstiga känslor. Och nu har jag jätteot i huvudet och ja.. min musiksmak gör ju då inte saken bättre :/

Johanna - Instagram

Dynamit
0

Hela tiden:P

berris
0

musiken står på här 24/7 förutom när ja startar om datorn :P och den spelar verkligen allt från monty python till killswitch engage :P

Hedlundskan
0

Näst intill dygnet runt , ibland somnar jag tillochmed med musik surrandes i öronen! :)

NiklasPetri
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag lyssnar nästan 8-10 timmar om dagen, jag lever verkligen för musiken, det är bästa som finns verkligen! <3