metallica i sthlm
någon som ska se metallica nu den 7e eller 8e mars? :)

ajjemen, 8/3 smäller det! :D :D :D
jag håller just nu på att försöka skramla ihop till en biljett, isf blir de den 8e för mig med :D

Kul ! :D
Alltid lika trevligt att se och lyssna på lilla metallica! :)

Hade biljetter men sålde dem till svågern. Ångrar sig lite men vi köpte hus för 3 veckor sedan så det kändes som pengarna kunde läggas på lite "viktigare" saker….

aa, förståligt ! :)

Jo, kanske, men det hade ju varit roligt att sett dem. Men dem kommer väl förhoppningsvis tillbaka :)

ja, hoppas det!
mjae, metallica är helt okej live, men har sett förut. Jag ska däremot se Reel Big Fish i sthlm den 7:e…det blir röjj :)

Jag hade gärna sett dom men tyvärr fick jag inte tag på biljett denna gången heller
.
Jag har sett dem flera gånger på 80-talet och början på 90-talet. Det var lättare att få tag på biljett då
.
Jag hoppas att de kommer igen många gånger och att jag lyckas få tag på en biljett. Hur gör ni som lyckas med detta?
Drömmen vore att de kommer till Sweden Rock Festival!
#9 De ska ju spela i Sverige i sommar, en vecka efter Hultsfredsfestivalen. Nån endagsfestival, på samma plats som Hultsfred.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

nehe? :) , nicenice :D

jag kanse ska om jaga får för mamma

#10 Det där känner jag inte alls till. Berätta mer! Kan det vara den hårdrocksfestivalen som arrangörsgänget bakom hultfredsfestivalen har börjat med? Det där måste jah genast försöka ta reda på mer om. Hoppas jag får tag på en biljett dit i så fall.
#13 Sonisphere heter den i alla fall. Mycket mer än så vet jag inte. Men kolla in hemsidan, står kanske mer där. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

#14 Ett jättetack! Du är bäst!