disney låt!
gillar ni några speciella disneylåtar? :)
vilka i så fall? :)

är filmen "spirit" (om vildhästen ^^) en disney film? låtarna i den är iallafall välldigt fina, annars är jag inte mycket för disney sånger.
Nej, spirit är ingen Disney, jag tror att det är Dreamworks. :) Men jag håller med, låtarna i den är väldigt bra, Det är Bryan Adams. :)
Annars är jag väldigt förtjust i Disney-musik över huvud taget. Jag tycker deras låtar är "söts" och jag blir glad när jag hör dem… Jag är en riktig Disney-nörd. ;)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
Låtarna i Tarzan är ju hur sköna som helst. Speciellt låten då apan, elefanten och dem gör musik med människoprylar. ^^
Men annars gillar jag nog dem flesta bara för att dem väcker minnen. Älskar disneyfilmer och animerat.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#3 haha :D
ja gillar låten you´ll be in my heart från tarzan :)
och hakuna matata :) den e ju så klockren ;) lejonkungen for the win!
Ja, den låten är med underbar!
Och hakuna matata är rent guld!:P Den kan man börja nynna på helt plöstligt bara^^
Älskar alla låtar Phil Collins gjort till Björnbröder och Tarzan. :)) Han är verkligen disney-artisten numero uno (;
#6 Ja absolut! Björnbröders låtar är med fina:)
Lejonkungen och Björnbröder 
//Elin
Minns inte vad sången heter men Aladin sjunger med den där tjejer då dom flyger på en matta. Den är fin.
Även skönheten och odjuret har fina låtar.
Många låtar i Disneyfilmerna fastnar på min hjärna. Men jag kan inte låta bli att le av hakuna matata ;)
Paulina
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
aladdin
lejonkungen :)
Fnuha båda dom är favoriter hos mig 

Ja både #11 och 12 är riktigt bra! jag tycker även om Color of the Wind i Pocahontas
Ixion / Medarbetare på musik.ifokus.se

Lejonkunge - Snart är det jag som är kung! Finns inget som slår den!:)
#15 haha den äger :D

Den är helt underbar!:)
"Babyn Min (baby of mine)" i Dumbo, blir vannig i ögonen av denna sång. Jättefin!
Och även "Bernad & Bianca" -"someone is waiting for you/Någon väntar på dig)"
Nu vart jag ju jätte sugen på att se Disneyfilmer jue!:( Har alla, men på VHS! och ingen Vhs spelare
#19 jag har en vhs nånstans :O ska ja komma över :P
Haha! Jag har typ alla tills dem sluta me vhs! Vi kan ha en hel kväll:P

Jag tror jag älskar alla disney låtar som finns.. disney är bland det bästa som gjorts! <3 Några som sticker ut lite i kanten är nog alla låtarna i Tarzan, Mulan, Björnbröder och Lilla Sjöjungfrun.
jag såg herkules i onsdags, inte nån bra låt där tyckte jag :(
Åh herkules!:P Varför var inte jag bjuden?^^
haha :P de hade nog känts lite konstigt för mig :P såg den me norr ;)
Hahaha.. ja men jag kunde ha legat gömd under täcket :P erhm!

#23 Dendär låten "inte jag, inte kär" elr va den heter är ju ganska bra :)
Denna: http://se.youtube.com/watch?v=0dTrAq826Nw
Den är söt!
#26 haha jo men visst! :p
#27 den va ganska söt :P
de flesta låtarna är ju helt underbara, men just nu så är det väl Not one of us från Lejonkungen 2, why shoul I worry från oliver och gänget och såklart I´m still here från skattkammarplaneten <333

Mina favoriter är dom från Lejonkungen, Ringaren I Notre Dame, Oliver och Gänget. Dom är mina favoriter ^^

När jag var liten kunde jag börja gråta av Pocahontas låtar. :') Dom är så vackra!
Sen gillar jag även musiken från Ringaren i Notre Dame, Herkules, och Mulan såklart! :D Och såklart, låtarna från Landet för längesedan. ;)

#31 Visst är Ringaren i Notre Dame och Herkules låtar vackra? =)