Musik iFokus

Musik

Etikettövrigt
Läst 665 ggr
Tequiero93
0

Spelar du något?

Här tänkte jag att man kan skriva om man spelar något instrument ;)

Jag får la börja och säga att jag spelar cello…xp

Jenahbella
0

jag spelar gitarr :) akustisk :) lite lite el :)

Aviendha
0

Spelat tvärflöjt i 9 år, men nu samlar den damm tyvärr. Kan klinka lite på en gitarr, något som jag ångrar att jag inte lärde mig mer av.

Tequiero93
0

# varför slutade du?

Jenahbella
0

#2 äsch de e bara börja klinka igen ju!

Aviendha
0

Flöjten - Ledsnade efter 1,5 år av att spela på samma nivå. Ingen lärare fanns som kunde lära mig något nytt.

Gitarren - Har ingen ;) Det lilla jag kan var det jag lärde mig av att sno lillebrors alla böcker ;)

Tequiero93
0

ahaa..Jobbigt med sådana lärare :S

Aviendha
0

Ja, lite trist att deras kompetens tog slut innan min ;)

Tequiero93
0

haha..aadå xDjag har ju spelat cello nu i ett år ca och de går bara framfå, läraren e toppen..man bar utvecklas och utveckals…till våren åker jag med stråkorkestern för att spela i polen :D

Aviendha
0

Åh, vad roligt! =)

Liss
0

Har spelt piano förr i tiden, ett antal år. Och plinka på gitarr i skolan en del.

Pianot vart jag bra på men tröttna, och gitarr vart jag nog aldrig bra på för att jag inte engagera mig.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

tantan
0

spelade fiol från 5 år till nästan 22.. la av (eller tog en paus..har inte riktigt bestämt mig) för att jag åkte iväg och jobbade och sen kom andra saker emellan

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

icansson
0

jag spelar trummor,gitarr,piano o även lite fiol o cittra

botakt
0

spelde gitarr och blockflöjt när jag var mindre.. Nu på musiken i skolan så brukar jag spela bas

ChaChaaxD
0

ja spelar piano :3 har spelat de i typ.. 4 år , tror ja O_o

RobFrazie
0

Jag spelar trummor, inte mycket längre, knappt spelat alls på 2 år faktiskt. Spelade i några band innan, men det sket sig, sen flyttade man hemmifrån och fick sälja båda mina trumset.

Nu har jag ett Digitalt som jag lirar lite på ibland.

Har även små kunskaper i gitarr :D

[MollBarn]
0

Fiol, gitarr, trummor, irlänsk flöjt, piano, börjat me bas, dragspel och snart även nyckelharpa. självklart så sjunger jag :D

Crotalus-Adamanteus
0

Ni får bilde ett tjejband nu.

spiritedaway
0

När jag var ca 10 år började jag spela piano via skolan. tyvärr försvann min pianolärare.. Jag verkligen försvann :P Ingen visste vart han tog vägen. Han bara slutade dyka upp.

Så då började jag med gitarr, men det gick inte så bra. Och när läraren fick för sig att det skulle bli ett tjejband på skolan så var vi två tjejer som spelade gitarr, och en av oss var då tvungen att byta till bas. Det blev då jag…varför vet jag inte. Jag blev less och hoppade av helt.
Tråkigt värre :/ skulle ha varit roligt att kunna spela gitarr.

AnnL
0

Spelar gitarr och dragspel. Var mycket ute och spelade förr på fester, men tyvärr blir det inte så mycket av att spela numera, knappt ens hemma.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

RobFrazie
0

Ja spela gitarr är något jag verkliegn skulle vilja vara bra på!

Är helt självlärd på trummor och det har jag inte några störe problem med, Men att kämpa mig fram till ackord, och spela efter gehör osv, njae det går bara inte.

[Quellii]
0

Jag spelade fiol i skolan i en eller två terminer, men slutade. Tappade intresset för det. Nu sjunger jag mest och håller på att lära mig spela trummor :)

Tane
0

jag spelar piano, gitarr och har spelat fiol gitarr började jag med i januari och tyckte det var kul är självlärd på gitarren men pianolektioner har jag tagit sedan jag var 7år och tvingades sluta då jag gick ut gymnasiet. men har ändå fortsatt med pianospelandet för det är så kul med musik

Fnyan
0

Jag spelar gitarr, både akustisk och el :) Har spelat sen 4år tillbaka ;)